miercuri, 3 septembrie 2014

Green Tea with Honey

   Hello girls!

   A trecut ceva timp de când am postat ultima ţinută, nu? Ei bine asta se întâmplă pentru că de fiecare dată când ies şi îmi creez un outfit care îmi place mult, mă bucur pur şi simplu de moment şi uit să mai fac poze. Iar dacă îmi amintesc, se întâmplă prea târziu, când deja e seară şi pozele nu mai ies atât de faine. 
   Ieri a fost o zi foarte caldă în Braşov şi am avut noroc că mi-a dat prin cap să port rochie, pentru că azi m-am trezit şi ploua. Deşi acum a ieşit soarele, nu e prea cald, deci nu pot decât să mă bucur că am fost inspirată ieri!

    Rochiţa am cumpărat-o zilele trecute, chiar dacă ştiam că e sfârşitul verii şi existau mari şanse să nu o port decât la anul, nu am putut să o refuz. Îmi plac mult culorile, textura şi faptul că are lungimea ideală, după părerea mea. Am observat, tot ieri, că mă asortez cu sticla AriZona de ceai verde cu miere (preferatul meu) şi chiar pe acela l-am savurat în plimbarea noastră prin oraş.




   Am preferat să nu încarc foarte tare ţinuta, prin urmare am purtat un singur accesoriu, ceasul auriu-roz. Sandalele au fost cea mai bună alegere a verii, sunt foarte comode şi arată foarte bine. Le-am purtat în multe combinaţii şi îmi place că merg aproape la orice ţinută de vară!

Rochie - random brand
Sandale - Graceland (Deichmann)
Ceas - Fossil
   Ce părere aveţi de acest outfit?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!