luni, 22 septembrie 2014

Pics of the week [77]

   Bună seara tuturor!

   Seara aceasta este una specifică de toamnă, cu o atmosferă rece şi umedă, din cauza ploii. Până acum am avut vreme faină, dar de vreo două seri ploile nu ne-au mai ocolit. Eu tot visez la o mică escapadă înainte să începem şcoala, lucru care începe încet-încet să se concretizeze.
   Începerea noului an universitar nu mi se pare un lucru atât de groaznic, până la urmă acesta este mersul lucrurilor... Chiar n-aş schimba nimic, ăsta e cursul vieţii, iar pentru mine e ok.
   Poze nu am foarte multe, dar sper să vă placă!

Acesta a fost machiajul ultimelor zile: CC Cream pentru un ten uniform, pudră pentru fixare, mascara şi rujul Ultra Color Bold. 

Gândul mi-a zburat în permanenţă la călătorii şi culori tari (postarea aici)

Selfie-ul de miercuri.

Joi am fost cu iubitul la Cafeteca şi am savurat ceva delicios: mochaccino cu amaretto (al meu) şi cu vanilie (al lui).

Bold nails: City Navy de la Avon.

   V-am spus eu că am puţine poze. Ei bine, săptămâna aceasta îmi propun să strâng mai multe, ca să am ce să vă arăt. În plus, simt că postările acestea sunt ca un jurnal în imagini, cum zicea şi Deeb într-o postare. E plăcut să citeşti postări trecute, să-ţi aduci aminte ce ai simţit, prin ce ai trecut...
   Vă urez o săptămână frumoasă şi plină de iubire!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!