luni, 1 septembrie 2014

Pics of the week [74]

   Bună seara tuturor!

   Astăzi e 1 septembrie, început de săptămână, început de toamnă. Ziua asta e încărcată cu o anume melancolie, un dor de momentele frumoase din această vară. Nu am de ce să mă plâng, am avut o vară minunată, dar timpul trece şi anotimpurile se schimbă. Nici nu ştiu dacă mi-ar plăcea să fie altfel...
   Ultima săptămână din sezonul cald am petrecut-o mai mult muncind, dar am avut parte de un week-end relaxant, în care m-am încărcat cu energie. Să vă arăt pozele...

 

Luni am vrut neapărat să ajung la bibliotecă. Nu că n-aş avea destule cărţi neîncepute pe acasă, dar mi se pusese mie pata pe o carte, pe care oricum nu am găsit-o la filiala respectivă. Totuşi, nu am putut pleca cu mâna goală, aşa că mi-am luat două cărţi din colecţia Chic, de la Polirom. Înainte de acestea, a trebuit să termin Copilul sălbatic, de Mary Jo Putney.

După cum am spus, săptămâna mi-a fost cam încărcată şi am făcut mai multe poze spre sfârşitul ei. Vineri am descoperit în oferta de la Lidl că găsim ceaiurile AriZona la doar 4,99 lei, începând de azi.


Sâmbătă am fost la un ştrand cu apă sărată din apropierea Braşovului. A fost o zi foarte frumoasă şi, deşi nu mă aşteptam, am mai pus nişte bronz. În plus am gustat o altă îngheţată super bună (Betty Ice cu fructe de pădure, ciocolată belgiană şi migdale), pe care şi-o cumpărase iubitul meu, dar a vrut să facem schimb când a văzut cât de mult îmi place.



Duminica am petrecut-o în curte, la aer curat. În plus, am savurat şi un Activia cu pepene roşu, pe care l-am gustat la un moment dat şi pe care mi-am promis că o să îl cumpăr curând
 
 
   Şi acum vă las cu o retrospectivă a verii mele. În timp ce am făcut acest colaj am realizat de câte momente frumoase am avut parte şi cât de multă energie pozitivă am extras din fiecare întâmplare. Deşi mai e mult până vara viitoare, mă simt destul de pregătită pentru tot ce urmează.
 
 
Cum a fost săptămâna voastră?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!