sâmbătă, 30 august 2014

July & August Favorites

   Bună fetelor!

   Poate aţi observat că la sfârşit de iulie nu am postat favoritele, dat fiind faptul că eram plecată la mare. Şi cum mi-am dat seama de asta doar pe la mijlocul lui august, am zis că voi include favoritele lunii trecute pe lângă cele de august. Nu sunt foarte multe, dar am avut câteva produse pe care chiar le-am folosit mult în cele două luni de vară.
   Haideţi să vă arăt despre ce e vorba!


   Să începem cu cel mai folosit produs, şi anume loţiunea Tan&Protect SPF 30 de la Elmiplant. V-am vorbit despre ea în repetate rânduri, atât la postarea cu geanta de plajă, cât şi la cea cu produse Elmiplant. Este cea mai bun loţiune de soare pe care am încercat-o până acum. Nu m-am ars deloc şi am obţinut un bronz auriu, discret, absolut superb! Singurul dezavantaj pe care i l-am găsit ar fi că are o textură mai grasă şi pielea rămâne puţin lipicioasă imediat după aplicare. 

   Următorul produs care mi-a ajuns direct la inimă este Exfoliantul de corp Amazonian Treasures de la Planet Spa. Nu are rost să mai zic de aromă, este absolut delicioasă (fructe de pădure & acai). Textura este de gel - cremă cu particule abrazive, care curăţă foarte bine; este blând cu pielea şi o lasă catifelată şi frumos parfumată.

   Despre următorul produs v-am mai vorbit şi în postarea Elmiplant only, este vorba de Crema hidratantă anti-imperfecţiuni. Este foarte potrivită pentru tenul meu pentru că hidratează, matifiază şi ţine coşurile sub control. Mă bucur tare mult că am descoperit-o şi că are un preţ atât de bun (12 lei).

   Trecem mai departe la o noutate a verii din partea Avon: parfumul Little Pink Dress. Mi-a plăcut mult de prima oară când am testat aroma pentru că este elegantă, dar şi jucăuşă în acelaşi timp. Nu mă descurc prea bine să o descriu, dar ideea este că mă face să mă simt plină de viaţă atunci când o port. Primeşte o notă bună şi la capitolul rezistenţă, ca mai toate din gama Little ... Dress.

   Gelul de curăţare Nivea Aqua Sensation este o altă noutate în dulapul meu de cosmetice. L-am achiziţionat din Carrefour când aveam nevoie de cleanser; căutam ceva blând cu tenul, dar nu o formulă cremă, pentru ca nu ar fi fost potrivită tenului meu mixt. Atunci mi-a sărit în ochi acest gel, care era la ofertă (l-am prins cu 12 lei). Este potrivit tenului normal/mixt, are microparticule care curăţă tenul foarte bine fără să îl usuce, iar ambalajul este foarte generos: 200 ml.

   Ultimul, dar nu cel din urmă, este Deodorantul Gerovital H3 Sensitive. Este cel mai bun deodorant spray încercat de mine până acum. Pur şi simplu protejează foarte bine şi răspândeşte o aromă discretă, foarte plăcută, care mă face să mă simt fresh şi în formă. S-a descurcat cu brio şi în cele mai călduroase zile, aşa că vi-l recomand cu mare drag!

   Vara aceasta a fost una a descoperirilor în materie de cosmetice, de la gelul de curăţare, crema de faţă, până la parfum şi deodorant. Recunosc că am cumpărat produsele "la ghici", bazându-mă doar pe descrierea de pe ambalaj, fără să caut în prealabil review-uri pe internet. Totuşi, am avut mare noroc şi am descoperit produse pe care le voi folosi mult timp de acum încolo!
   Voi aţi folosit ceva din cele prezentate de mine?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!