marți, 12 august 2014

Pics of the week [72]

   Hello girls!

   Postarea aceasta ar trebui să se numească "Stories of the week" pentru că poze nu am decât două. Prin urmare, o să vă povestesc mai mult cum a decurs săptămâna mea. Cineva chiar îmi spunea "E urât acasă, când vii de la mare, nu?" şi cam aşa e. Urât e cam mult spus, dar e trist să pleci de la mare şi să te întorci la treburile de zi cu zi, când tot ce îţi doreşti e să ajungi cât mai repede înapoi la plajă...
   Şi tocmai din acest motiv ne-am gândit să ne îngăduim un week-end prelungit pe litoralul românesc. Pur şi simplu nu putem sta departe de mare pentru prea mult timp. Aşa că joi facem bagajele şi fugim la mare!
   Dar hai să ne întoarcem la săptămâna trecută. De joi până duminică am fost la muncă şi tot de joi am şi răcit, aşa că a fost destul de crunt. Mi-a curs nasul şi ochii şi mă simţeam rău, îmi doream doar să stau în pat, dar din păcate trebuia să stau în picioare şi să fiu şi drăguţă cu clienţii. A trecut şi asta şi pe duminică am început să mă simt mai bine. După muncă, sâmbătă şi duminică am stat în natură şi ne-am bucurat de aer curat.
   Singurele poze pe care le am sunt de la sfârşitul săptămânii...

După cum am spus, duminică m-am simţit mult mai bine şi am stat la aer, savurând un Ursus Cooler fără alcool.

Iar seara mi s-a făcut poftă de îngheţată şi am avut noroc că în congelator aveam Aloma cu vanilie şi caramel. Yum Yum!

  Cam atât cu pozele. Promit să fac mai multe de acum, mai ales în week-end, la mare. Şi aş vrea să îmi cer scuze că am lipsit atâta timp de pe blog, dar de mâine revin, pentru ca am mai multe postări în minte.
   Vă urez o săptămână frumoasă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!