joi, 21 august 2014

Pics of the week [73]

  Buna tuturor!

   Am avut parte de niste zile pline. V-am spus ca vom petrece un week-end prelungit la mare, dar s-a transformat într-o săptămână la mare. Acum va scriu de pe telefon și mi-e cam greu, va las cu pozele și promit să revin cu povești zilele următoare :)


 Înghețata Corso cu bubble gum, singura care imi place pana acum de la ei.

Fiind reprezentant, mi-am comandat mascara Big&Daring inainte sa apara in brosura. Va voi scrie in curand despre ea.

Acel sentiment cand incepi un borcan de Nutella...

Curată si gata de drum :)

In drum spre mare, pe autostrada (care a fost foarte aglomerata)

   Mai multe nu vreau sa va arat pentru ca as vrea sa includ toate pozele de la mare intr-o postare Travel with me. 

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!