marți, 5 august 2014

Travel with me: Sunny Beach, Bulgaria

   Salutare tuturor!

   Postarea "Pics of the week" programată pentru azi se va transforma într-un "Travel with me", dat fiind faptul că am doar poze din concediu. Ieri ne-am întors din sejurul de 7 nopţi la hotel Mena Palace din Sunny Beach, Bulgaria. Despărţirea de litoral a fost tristă, ca de obicei. Mereu plecăm cu greu din locurile în care am călătorit, dar asta e! Nu cred că există cineva care să se bucure că pleacă acasă după ce a petrecut clipe de vis într-un loc.
   A fost prima oară când am vizitat litoralul bulgăresc. Am mai trecut prin Bulgaria doar în drum spre Turcia sau Grecia şi niciodată nu mi-a plăcut. Ştiam că litoralul este diferit de drumurile de tranzit pe care le-am mai parcurs, dar sincer vă spun, oamenii mi-au lăsat o impresie cam proastă. Păcat...
   De asemenea, faptul că am fost cu autocarul nu a fost chiar cea mai stralucită idee, pentru că e incomod, obositor şi, fiind cursă charter, ne-a lăsat puţin cam departe de hotel. Trecând peste acest detaliu, am avut parte de un sejur minunat, în care ne-am relaxat, am explorat şi ne-am distrat. Ah, şi ne-am bronzat!

  
    Hotelul ne-a plăcut foarte mult, a fost foarte curat atât la recepţie, pe holuri, cât şi în camere. Personalul a fost extrem de amabil, iar echipa de animatori a avut grijă să ne distrăm în fiecare zi la piscină, cât şi seara, la spectacole. Mâncarea însă nu ne-a plăcut foarte mult, cam puţine feluri de mâncare, care se repetau cam la două zile. Nu era rea la gust, nu făceai indigestie, dar se putea mai bine! În schimb, la prăjituri stăteau foarte bine! Aveau multe sortimente şi toate erau delicioase. Cea mai bună parte era clar desertul!

   Să vă spun şi despre plajă... Foarte curată! Nisipul era fin, apa destul de limpede (cu excepţia primelor zile când a fost agitată şi a adus alge la mal) şi nu foarte adâncă: se mergea mult în larg şi apa nu trecea de şold.
   






   Sunny Beach este cea mai aglomerată staţiune pe care am văzut-o noi vreodată. Cu toate astea, are ceva care ne place la nebunie! Am citit un review pe undeva şi cineva o descria ca fiind "Explozivă" şi cam aşa este. E plin de lumini, de tineri, de muzică, de viaţă! Ne-am simţit extraordinar de bine la fiecare plimbare pe străzile aglomerate, în care atât de multe naţii se amestecă şi formează un tot...



   Acum când mă uit iar la poze mă apucă nostalgia. Cu doar două seri în urmă jucam biliard la barul de lângă piscină şi mă bucuram că l-am bătut pe iubitul meu (din greşeala lui mai mult decât din meritul meu - norocul începătorului), beam gin tonic şi ne bucuram de aerul călduţ, sărat, de muzică, de lumini...
   Am avut un concediu foarte plăcut! A meritat aşteptarea şi am savurat fiecare moment petrecut în Sunny Beach din plin. Nu ştim ce vom face la anul, dar staţiunea aceasta îmi va rămâne mereu undeva acolo în suflet.

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!