duminică, 27 iulie 2014

Pics of the week [71]

   Hello everyone!

   În noaptea aceasta plecăm la mare!!! Vă puteţi închipui, deci, ce entuziasmată sunt! Bagajul e aproape gata (ştiţi cum e, mereu găseşti ceva de adăugat), iar eu presimt că nu voi putea dormi prea mult...
   Nu mai am stare nici să o lungesc, aşa că trecem direct la poze...


 Luni am fost la un picnic şi am profitat de soare să mai prindem puţin bronz.


 Marţi am sărbătorit ziua Mariei în oraş.

 Miercuri am plecat în căutarea sandalelor perfecte şi am mâncat îngheţata mea preferată Betty Ice cu lapte, caramel şi sare de mare. Yumm!

Iată şi rezultatul cumpărăturilor. Puteţi afla mai multe aici.

 Joi: o cafea şi o carte bună.

 Seara, iubitul meu mi-a făcut o surpriză: mi-a adus găluşte cu prune calde, făcute de mama lui.

 Vineri a plouat atât de tare încât n-am putut să mă dau jos din maşină fără umbrelă.

 Iar sâmbătă am savurat un Redd's Mojito în timp ce mi-am pregătit bagajul.


   Nu cred că voi posta pe blog în săptămâna ce vine, dar cu siguranţă ţinem legătura pe Facebook şi Instagram. Să aveţi o săptămână frumoasă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!