marți, 22 iulie 2014

Pics of the week [70]

   Hello girls!

   A mai trecut o săptămână din iulie, ceea ce înseamnă că suntem şi mai aproape de plecarea la mare. Mi-e dor de mare, de stat la soare şi sper din suflet să avem parte de vreme frumoasă. 
   În Braşov, săptămâna ce a trecut ne-a adus mai mult ploi şi vreme capricioasă. Dimineaţa soare, seara ploaie şi invers. O ameţeală totală. Azi, în schimb a fost foarte cald şi sper să rămână aşa. M-am săturat de schimbări bruşte şi sigur nu sunt singura!
   Să lăsăm totuşi detaliile meteorologice şi să trecem la poze, nu?

Marţi am avut treabă la poştă şi, aproape de aceasta se află şi biblioteca, aşa că am intrat şi acolo. Am ales un roman de Marc Levy, pentru că am citit multe romane de-ale lui şi mi-a plăcut fiecare foarte mult. Ajunsă acasă, mi-am făcut repejor unghiile şi, aşteptând să se usuce, am început să citesc.

Am făcut o mare pasiune pentru noua gamă Amazonian Treasures de la Planet Spa. Serios, trebuie să încercaţi aceste produse, în special masca de păr şi exfoliantul de corp!

Joi am măncat, după mult timp, un baton cu cereale Chocapic (am mai mâncat de curând Fitness şi Cini Minis, dar parcă nici un sortiment nu mă mai atrage).

Dimineaţa de vineri a fost cam rece şi umedă, pentru ca a plouat mult, iar cei doi pui de pisică ce îşi fac veacul pe lângă bloc se încălzeau unul pe altul. Am impresia că cel portocaliu este puţin bolnav, iar celălalt părea că îl protejează.

Duminică, înainte de muncă, am mâncat un sendviş, apoi mi-am cumpărat o brioşă şi o cafea, ca să am energie.

   Mai este doar o săptămână până plecăm la mare, iar eu sunt din ce în ce mai nerăbdătoare. Probabil de joi - vineri voi începe să îmi fac bagajele (activitatea mea preferată). V-am mai spus că ador să îmi fac bagajele, nu?

   Voi cum v-aţi petrecut săptămâna?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!