marți, 8 iulie 2014

Pics of the week [68]

   Hello girls!

   Tocmai am încheiat ultima săptămână de sesiune şi sunt şi eu în vacanţă. Aşteptam cu nerăbdare sentimentul acesta de libertate! Vremea la Braşov este frumoasă, a venit în sfârşit vara de-a binelea şi la noi, deci totul este minunat!
   Am început vânătoarea de tricouri şi rochiţe colorate şi de sandale. Din moment ce am rezolvat cu cosmeticele şi am tot ce îmi trebuie pentru vară, am nevoie acum să pun la punct şi garderoba şi, de asemenea, să scot din dulap hainele mai subţiri şi să le ascund pe cele "pufoase".
   Haideţi să vedem ce am pozat zilele acestea:

 Ultimele zile de examene sunt cele mai grele. Pur şi simplu e nevoie de un efort colosal să deschid cărţile.

 Mi-am făcut ordine şi pe la brăţări şi le-am găsit pe cele de anul trecut din Stradivarius, preferatele mele. În plus, apare aici şi brăţara Infinity de la Handmade by Oana.

 Joi am mâncat Lay's "de sezon". De fapt, chips-urile acestea erau ediţia de toamnă, dar se găsesc şi acum în magazine şi sunt faine la gust!

Vineri, după ultimul examen, am vrut neapărat o îngheţată. Am luat Pirulo cu gust de pepene. Ştiţi ce bună şi răcoritoare e?

 Sâmbătă dimineaţa am mâncat Nutella după mult timp. Pur şi simplu am uitat de ea, aşa ca am recuperat cu două felii. În plus, am savurat şi un nou ceai de la Fares, de vară. Super răcoritor, super bun!


Sâmbătă după-amiaza mi-am făcut unghiile. Pentru mâini am mers pe nuanţe de maro, iar în ceea ce priveşte pedichiura, am ales o nuanţă mată de burgundy, de la Avon.

Iar duminică am fost la Slănic Prahova, la ştrandul cu apă sărată Baia Baciului. A fost foarte relaxant şi am prins şi eu puţin bronz, deşi când am făcut poza, soarele intrase în nori.

   Şi acum, că veni vorba de plajă, am nevoie şi eu de ajutorul vostru! Cum vă prindeţi părul atunci când sunteţi la plajă? La mine nici vorbă să îl las liber că îmi ţine de cald şi nu suport. Momentan, acest "ballerina bun" mi se pare cel mai drăguţ mod de a-l aranja. Dar poate îmi daţi voi şi alte idei, potrivite pentru părul meu de lungime medie :)

   Vă urez o săptămână superbă şi aştept sugestiile voastre!

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!