joi, 24 iulie 2014

Inside my beach bag

   Hello girlies!

   Un an întreg aşteptăm cu nerăbdare momentul în care vom simţi nisipul sub tălpi şi soarele cum ne mângâie pielea, aşa că ne dorim ca puţinele zile pe care le petrecem la mare să fie speciale! Căutăm din timp un costum de baie care să ne avantajeze şi să ne facă să ne simţim minunat, ochelari de soare asortaţi şi rochiţe lejere. Dar să nu uităm că o parte foarte importantă din sejur este planificarea lucrurilor pe care le luăm cu noi la plajă; deşi ne-ar plăcea să uităm de tot şi să ne răcorim în valurile mării, nu putem pleca aşa hai-hui pentru că avem nevoie de mai multe obiecte, toate găsindu-se în geanta de plajă!



   Dacă oferim o atenţie deosebită costumului de baie, de ce nu am face acelaşi lucru şi cu geanta de plajă? La urma umrei, şi ea face parte din ţinuta noastră şi trebuie să arate foarte drăguţ. Anul acesta eu am ales Geanta Amara de la Avon. Dungile alb-albastre, marinăreşti, ne duc imediat cu gândul la mare, iar combinaţia cu maro mi se pare destul de reuşită. De asemenea, este suficient de încăpătoare, fără să fie imensă, să mă doară umărul de la ea. Ştiţi cum e cu genţile, cu cât e mai mare, cu atât bagi mai multe în ea, chiar şi lucruri de care nu ai nevoie.



   Acum că am stabilit care e geanta, să vedem ce voi pune în ea!

   Aş vrea să încep cu câteva lucruri care ar trebui să existe în orice geantă: banii şi cheile de la cameră. La plajă nu obişnuiesc să îmi duc portofelul, pentru că nu am nevoie de tot ce e în el, acte şi alte cele, aşa că aleg un portfard mai micuţ, negru, în care pun banii (doar suma de care am nevoie), cheile şi telefonul. Deşi nu ne dorim, la plajă se pot întâmpla şi incidente neplăcute, aşa că e mai bine să nu atragem atenţia cu un portofel.

   Alte obiecte necesare în orice geantă sunt şerveţelele. Eu prefer să am şi umede şi uscate, pentru că nu se ştie când se întâmplă să ai nevoie de ele. Mai mănânci o îngheţată, te murdăreşti, rămâi cu pielea lipicioasă şi e extrem de neplăcut. Cel mai bine e să ai şerveţele la îndemână.

   Acum să trecem la lucruri mai "serioase". În primul rând, clar e nevoie de prosop: unul destul de mare şi pufos, care să absoarbă foarte bine şi să nu lase scame inestetice pe piele. Eu am unul de la Nivea, câştigat la o promoţie, după ce am cumpărat produse de soare. Nu m-am aşteptat să fie un material atât de bun şi are dimensiunile ideale, aşa că îl iau cu mine mereu la plajă.

   Cred că nu mai e nevoie să spun că loţiunile de protecţie solară nu trebuie să lipsească. După cum v-am mai spus, vara aceasta am ales Tan&Protect SPF 30 de la Elmiplant şi Spray-ul cu SPF 15 de la Avon. Pentru ten am ales Crema cu SPF 30 de la Avene, iar pentru buze un balsam de la Balea. Ambele le păstrez într-un portfard termoizolant, să nu cumva să se înmoaie de la căldură.


 
    Acum că ne-am asigurat că avem pielea protejată, suntem libere să stăm la plajă. Şi cu ce să ne umplem timpul mai bine decât cu o carte sau o revistă? M-am gândit să iau cu mine primul volum din O mie şi una de nopţi, să am parte de cele mai frumoase poveşti orientale. De asemenea, Cosmo nu ar putea să lipsească.

   Iar când temperaturile ajung prea ridicate şi avem nevoie de puţină răcoare, ce poate fi mai bun decât un Spray cu apă termală? Eu am o variantă mini, de la Avene, perfectă pentru geantă. Câteva "pufuri" şi tenul este revitalizat!
  

   Aşa consider că ar trebui să arate interiorul unei genţi de plajă. Nu avem nevoie de foarte multe obiecte, doar de ceva care să ne protejeze de razele periculoase şi să ne ajute să ne relaxăm în voie. 
   Aştept cu drag şi ideile voastre! Ce conţine geanta voastră de plajă? Sunt tare curioasă!

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!