sâmbătă, 26 iulie 2014

Ultimele cumpărături înainte de plecare

   Hello girls!

   Deşi m-am străduit să am totul pregătit pentru la mare, am lăsat ceva cumpărături pe ultima sută de metri. Este vorba de sandale. Voiam de mult o pereche în nuanţe de negru şi auriu, dar am tot amânat. Aş spune că bine am făcut,  pentru că am prins reduceri la Deichmann şi am profitat din plin de ele!



   Poate ştiţi, poate nu: la Deichmann există două oferte la produsele reduse:

  • cumperi un produs cu preţ redus şi pentru al doilea produs cu preţ redus plăteşti doar jumătate.
  • cumperi două produse cu preţ redus şi îl primeşti pe al treilea cadou. 
   Eu am profitat de prima variantă. Chiar nu voiam să cheltui foarte mult şi nici nu mai aveam nevoie de altceva, astfel încât să îmi doresc trei perechi. Prin urmare, am ales o pereche de sandale maro, cu pietricele şi o pereche de papuci negri cu un detaliu auriu, cu gândul să îi port la plajă.


 

      Am plătit astfel 39 lei pe sandale şi doar jumătate din 27 lei (preţul papucilor de plajă), adică în total 52,5 lei. Nu ştiu de ce Deichmann a fost ultimul magazin pe lista mea şi, după ce am căutat sandale o zi întreagă, le-am găsit tocmai aici, şi la un preţ imbatabil! Vă sfătuiesc să profitaţi şi voi de oferte, merită din plin!

   Şi, ca să nu încheiem aşa brusc, să vă arăt o altă achiziţie, de data aceasta de la Avon. Mi-am cumpărat ceasul Spring Rose, disponibil pentru reprezentanţi la o sumă foarte mică, după ce am îndeplinit anumite condiţii de comandă. E destul de simplu, dar foarte frumos şi se va potrivi multor ţinute vara aceasta!



   Şii, mai am ceva să vă arăt! O pereche de cercei asortaţi cu costumul de baie, adică în nunaţe de maro, de la Timi. Ador accesoriile făcute de ea, în special cerceii cu şurub!



   Ce părere aveţi de achiziţiile mele? Aţi profitat/aţi vrea să profitaţi de ofertele Deichmann?

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!