luni, 14 iulie 2014

Pics of the week [69]

   Bună dragilor!

   A mai trecut o saptămână din luna iulie, una mai plină de activităţi. Prin urmare, în postarea de faţă veţi vedea mai multe poze decât în precedenta.
   În general, pot spune ca am început să mă simt 100% ca în vacanţă, în sensul că dorm mai mult, citesc mai mult, răsfoiesc reviste şi uit în ce dată suntem, uneori. Chiar mă gândeam zilele trecute că ultimul articol de revistă citit a fost undeva pe la începutul lui iunie, înainte de primul examen. Apoi, în săptămânile ce au urmat, mă mustra conştiinţa dacă citeam altceva decât cursuri.
   Deşi încă nu am simţit căldurile acelea puternice de mijloc de iulie, nu mă plâng pentru că am avut zile frumoase. Haideţi să vedeţi şi voi cum le-am petrecut!

Luni pe la prânz am avut treabă la facultate şi când am terminat am intrat la cafeneaua studenţilor, Jad Cafe pentru un frappe, respectiv suc. Ah de când îmi doream un frappe buun. Mi-a plăcut mult acesta!

După cafea, ne-am plimbat prin oraş. Cum ni s-a făcut foame, am intrat la KFC.

Marţi când am ieşit aveam chef de ceva dulce şi am vrut un Chupa Chups. Ador chestiile astea, chiar dacă nu sunt sănătoase; din când în când nu strică. Trebuie să vă zic că acesta e cu cireşe şi e prea dulce pentru mine. Prefer varianta cu măr.

Joi am fost cu tata în Carrefour şi m-am hotărât să îmi cumpăr şi eu colecţia "O mie şi una de nopţi" de la editura Erc Press. De mult timp se găseau la preţ mic (4 lei), aşa că m-am înarmat cu răbdare, am căutat în muntele de cărţi şi am gasit 12 din cele 15 volume. Am zis că îmi cumpăr restul din altă parte, sau mai aştept poate mai aduc şi alte volume la Carrefour.

Tot atunci mi-am cumpărat şi Cosmo de iulie.

Tot Cosmo, a doua zi de dimineaţă, alături de ceai. Am primit cadou la revistă noul antiperspirant Spray B.U.

Sâmbătă seara am făcut o plimbare până în Bran.

Acolo am savurat un Tiramisu Cafe. Cafea cu sirop amaretto, pişcot şi friscă. Yuumm! <3

Iar duminică am fost la un restaurant recent deschis în Braşov, aflat la etajul 9 al unui blog. Sugestiv, numele localului este 9Grill şi are un peisaj absolut superb!

   Ştiu ca am postat destul de rar în ultimul timp, dar promit că situaţia se va remedia. Toată această relaxare din ultimele zile m-a introdus într-o stare creativă şi mi-au venit mai multe idei pentru viitoarele articole.
   În plus, voiam să vă spun că seria Pics of the week este încă foarte populară, dovada fiind numărul mare de vizualizări. Vă mulţumesc din suflet şi mă bucur că vă plac aceste postări!

   Vă urez o săptămână frumoasă, plină de zâmbete!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!