joi, 17 iulie 2014

5 cărţi perfecte pe plajă

    Bună seara fetelor!

   Zilele acestea încep deja să mă gândesc la lucrurile pe care le voi lua cu mine la mare şi, inevitabil, gândul mi-a ajuns, la un moment dat, la cărţi. Mai exact am început să mă gândesc ce iau cu mine să am ca lectură pe plajă. Am câteva titluri noi pe raft pe care abia aştept să le încep (printre care şi seria "O mie şi una de nopţi") şi multe alte cărţi cumpărate mai demult, cărora încă nu le-a venit rândul.
   Până mă voi decide, m-am gândit să scriu acest articol, cu 5 cărţi pe care le-am avut cu mine la plajă şi mi-a făcut o plăcere deosebită să le citesc pe malul apei sau pe şezlong la marginea piscinei. Poate reuşesc să vă influenţez alegerile în materie de lectură pentru vara asta!

  1. Contele de Monte Cristo - Alexandre Dumas

   Am luat cu mine la mare în Turcia acum trei ani primele două volume din această minunată poveste. Vă spun sincer că am citit-o pe nerăsuflate şi mi-a plăcut la nebunie! Este genul de poveste care te captivează, genul de roman căruia nu-i mai poţi da drumul. Este un roman destul de complex, dar incredibil de frumos. Chiar intenţionez să îl recitesc la un moment dat...

   2.   Dansul pasiunii - Mary Jo Putney





   Cartea aceasta m-a însoţit în Grecia acum doi ani. Am cumpărat-o împreună cu revista Libertatea pentru femei chiar cu câteva zile înainte de plecare, aşa că am pus-o în bagaj. Cartea aceasta e pentru visătoare (eu fiind una din ele), pentru fete cărora le plac poveştile de dragoste care conţin şi puţină acţiune şi puţin suspans. Dansul pasiunii este un roman plăcut, care se citeşte uşor şi te introduce într-o poveste romantică, plină de pasiune.

   3.  Cel pe care ţi-l doreşti... e mai aproape decât crezi - Jill Mansel

   
   Această carte a fost alături de mine împreună cu Dansul pasiunii. Imediat ce am terminat-o pe aceea, am început-o pe aceasta. Sunt stiluri destul de diferite, în sensul ca acţiunea romanului lui Mary Jo Putney se petrece în Anglia sfârşitului de secol XIX, în timp ce povestea romanului de faţă se petrece în prezent. Este un roman plin de neprevăzut, amuzant, captivant. Mi-a plăcut mult şi este perfect pentru a fi savurat la plajă.

   4.  Clubul dependentelor de pantofi - Beth Harbison


   De cartea aceasta mă leagă foarte multe amintiri. Îmi este extrem de dragă pentru că am cumpărat-o prima oară când am fost la mare pe cont propriu, fără ai mei, doar cu iubitul. Am mers la Neptun, iar pe aleea care ducea de la plajă spre centrul staţiunii se găseau mai multe chioşcuri cu diverse obiecte, printre care şi unul cu cărţi. Eu chiar nu îmi dusesem nicio carte cu mine, aşa că mi-am cumpărat repede una, pentru că aveau mai multe titluri la preţul de 10 lei. Titlul acesta m-a atras din prima, am intuit că ascunde o poveste plină de umor, care îmi va prinde foarte bine la plajă. Credeţi-mă, trebuie să o citiţi şi voi!

   5.   Secretele unei dependente de pantofi - Beth Harbison


   Poate aţi intuit, poate nu: această carte este continuarea precedentei. Am cumpărat-o în al doilea an în care am fost la mare împreună, din acelaşi loc, pe aleea din Neptun. Când am văzut titlul şi am citit pe spate faptul că este continuarea primei cărţi cumpărate, am ştiut că trebuie să o am şi pe aceasta. Acţiunea este la fel de amuzantă, doar că acest volum are mai mult suspans. Ambele mi-au plăcut enorm şi sunt genul de lectură care te însufleţeşte şi te umple de voie bună. Mi-s dragi aceste cărţi şi pentru că mai găsesc printre paginile lor firicele de nisip...

   Cam aşa arată lista a ce am citit eu la mare în ultimii ani. În mare parte, sunt cărţi care se citesc uşor, care te relaxează şi te fac să visezi... Sper că v-am trezit interesul!
   Acum e rândul vostru să îmi faceţi sugestii! Le aştept cu mare drag!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!