sâmbătă, 12 iulie 2014

Favoritele lunii iunie

   Hei girls!

   Se pare că în ultimul timp mi-am făcut un obicei din a întârzia cu favoritele lunii, dar e mai bine să apară mai târziu decât niciodată, nu? Luna aceasta am avut doar patru produse pe care le-am folosit foarte des şi care mi-au plăcut foarte mult, toate celelalte pe care le-am folosit fiind deja prezente în favoritele lunilor trecute.
   Haideţi să vedem despre ce e vorba:



   Din acestea patru, primul cumpărat a fost rimelul waterproof Colossal Volum'Express. Îmi place mult volumul pe care îl dă genelor şi faptul că face faţă cu brio temperaturilor ridicate, nu se întinde şi se menţine frumos pe gene. Cu siguranţă, după sezonul cald, îmi voi cumpăra şi varianta normală.
   Deodorantul Clean Sensation de la Garnier a fost şi el o desoperire recentă. Mai folosisem Garnier, dar nu acest sortiment şi pot să spun că îmi place mult. Ador mirosul, chiar îţi dă o senzaţie de prospeţime, de "curat" şi protejează destul de bine împotriva transpiraţiei.
   Loţiunile Naturals sunt my must-haves vara aceasta. Le ador, pur şi simplu! Au arome deosebite, hidratează bine pielea, fără să o încarce şi se absorb repede. Ce ne putem dori mai mult vara? Cea din poză este cu mango şi rodie, dar am pregătite încă două, să-mi ajungă în sezonul cald: una cu violete şi lychee şi una cu orhidee şi coacăze.
   Ultima, dar nu cea din urmă, crema de mâini şi picioare Planet Spa face parte din gama Amazonian Treasures, lansată recent la Avon. Are o aromă delicioasă, este puţin mai grasă, iar eu o folosesc seara, pentru ca până dimineaţa să hidrateze în profunzime pielea. Îmi place foarte mult!

    Ce părere aveţi de favoritele mele? Aţi folosit produse de aici?

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!