vineri, 4 iulie 2014

Empties (8)

   Hello girls!

   Azi am scăpat de sesiune! Sunt super încântată că mă pot bucura, în sfârşit, de vacanţă. Am încheiat această sesiune într-o notă pozitivă şi mă simt liberă!
   Aţi observat, desigur, că am cam lipsit de pe blog, dar acum că stresul s-a terminat, voi posta mai des şi îmi voi exprima toate ideile care mi-au venit de-a lungul ultimelor săptămâni şi pe care nu am apucat să le expun aici, pe blog.

   Până una-alta, să aruncăm o privire peste ultimele produse consumate, că doar a trecut destul de mult timp de la ultima postare de acest gen :)





   Prima "tranşă" de ambalaje a fost pozată mai demult, atunci când le-am şi aruncat. Nu avea rost să le mai ţin prin casă şi nici nu voiam să le pun pe blog încă, pentru că erau cam puţine. Prin urmare, să vedem ce e pe aici:
  • Demachiantul bifazic cu albăstrele de la Yves Rocher mi-a plăcut foarte mult, iar aceasta a fost a doua sticluţă. Curăţă foarte bine machiajul şi nu irită deloc ochii. L-am schimbat pentru că mereu vreau să încerc lucruri noi, iar în ultimul timp au apărut alte demachiante bifazice care m-au atras...
  • Şamponul Pantene Aqua Light se adresează persoanelor cu păr subţire, cu tendinţă de îngrăşare, printre care mă regăsesc şi eu. L-am cumpărat într-un moment când nu am putut să fac rost de cel purifiant cu urzică de la Yves Rocher. Curăţă delicat părul, nu îl usucă, dar nici nu am simţit vreun efect miraculos asupra sebumului.
  • Despre cleanserul de la Bioten cu miere şi arnica nu are rost să mai spun multe... V-aţi dat seama că îmi place mult după faptul că am consumat o grămadă de recipiente. Mai jos, vom mai întâlni unul.
  • Loţiunea de corp Garnier Intensive 7 Days cu miere mi-a plăcut la nebunie! Hidratează super bine pielea, se absoarbe repede, nu lasă în urmă o peliculă grasă... Ce să mai? E loţiunea perfectă! În viitorul apropiat o voi cumpăra din nou!
  • Loţiunea pentru faţă, mâini şi corp de la Avon Care a fost de-a dreptul interminabilă! A avut 750 ml şi un parfum care nu mă atrăgea deloc, aşa că a durat mult până am consumat-o. Hidratează bine, dar nu are un miros plăcut, iar eu prefer loţiunile mai parfumate.
  • Urmează tot o loţiune de la Avon Care, de data aceasta una cu extract de migdale şi unt de cacao. Aceasta mi-a plăcut foarte mult şi am terminat-o mult mai repede! Mirosul este foarte plăcut, loţiunea se absoarbe rapid în piele şi o hidratează în profunzime. Cu siguranţă o voi recumpăra pe viitor.
  • Ultima loţiune de corp este tot de la Avon, gama Planet Spa cu trufe de ciocolată. Mirosul acestei loţiuni este absolut divin! Păcat că lasă pielea cam lipicioasă după folosire... Altfel, ar fi fost un produs foarte bun pentru corp, dat fiind faptul că hidratează destul de bine pielea.
  • Ultimul din această serie de produse este antiperspirantul Garnier InvisiCalm. Se ţine de promisiune şi protejează împotriva transpiraţiei, fără să lase pete albe. Eu am fost mereu mulţumită de deodorantele Garnier, atât de cele stick cât şi spray.


   Aici avem nişte ambalaje aruncate recent. După cum puteţi observa, apare iar gelul de curăţare Bioten. Dacă aveţi ten normal/mixt e musai să îl încercaţi. Preţul este destul de mic (până în 10 lei), deci nu o să vă pară rău. Curăţă foarte delicat tenul, are o aromă discretă, plăcută, de miere şi nu usucă deloc pielea! L-am folosit foarte mult timp şi am trecut la altceva doar din dorinţa de a testa ceva nou, şi anume gelul de curăţare pentru ten normal/mixt de la Elmiplant. Mi-a plăcut mult şi acesta, ca şi curăţare este la fel de bun ca şi cel Bioten. Singura diferenţă ar fi mirosul, la cel de la Elmiplant este mai puternic şi parcă are un iz de "chimicale".
   Tot din "familia" Elmiplant, am terminat şi unul dintre gelurile de duş cumpărate la ofertă: Care moments, cu bumbac şi miere. Are o formulă delicată şi o aromă atât de plăcută, încât m-a atras din prima clipă! Lasă pielea curată, catifelată şi frumos parfumată.
   Trecem acum la un produs controversat, din ce am citit pe diverse bloguri: dizolvant pentru lacul de unghii de la Cien, Lidl. Eu am apreciat la acest produs faptul că îndepărtează rapid lacul de unghii şi faptul că are pompiţă pentru o dozare uşoară. Deşi am citit la multe persoane că au avut probleme cu mecanismul de dozare, la mine nu s-a întâmplat niciodată (şi nu sunt la primul recipient). Am mai citit că usucă cuticulele. Eu sincer nu am dat peste un dizolvant care să nu afecteze deloc cuticulele. Poate există, dar probabil şi preţul este pe măsură. Eu una prefer să îmi îngrijesc cuticulele cu o cremă hidratantă mai apoi, deci nu am o problemă în sensul ăsta. Concluzia: voi recumpăra acest produs.
   Am mai terminat un recipient de Mască de păr cu ulei de argan Advance Techniques, Avon. După cum am mai spus, se potriveşte părului meu, îl lasă mătăsos şi uşor de aranjat, fără să îl încarce. M-am obişnuit, de câteva luni, să folosesc mască, iar părul meu are un aspect mult mai plăcut! Momentan am trecut la alt produs, dar e posibil să revin la acesta în viitor.
   Ultimul produs din lista de consumate este Crema ultra mată de zi de la Yves Rocher. Până acum, este singura cremă care matifiază şi hidratează foarte bine în acelaşi timp. Efectul de ten mat se menţine până la 6 - 7 ore, ceea ce este destul de bine, zic eu. Mai multe detalii puteţi citi în review-ul de aici.
  
   Cam atât cu ambalajele goale... S-au strâns ceva, de la ultima postare şi deja am alte câteva produse aproape de consumare. Îmi place să fac astfel de postări, pentru ca aşa îmi ţin un bilanţ al produselor pe care am reuşit să le folosesc complet, lucru care îmi dă mereu satisfacţie.
   Voi ce produse aţi mai consumat în ultima vreme?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!