luni, 30 iunie 2014

Pics of the week [67]

   Bună dragilor!

   Tocmai am intrat în ultima săptămână de sesiune şi sunt nerăbdătoare să se termine. Sunt cele mai grele zile, mai ales că începe să se resimtă oboseala şi din ce în ce mai multe persoane pun poze de la mare pe Facebook.
   Eh... cumva trec şi zilele acestea, în care vara pare să fi venit "de-a binelea". Haideţi să vă arăt ce am mai făcut! Majoritatea pozelor sunt de la sfârşitul săptămânii, când s-au întâmplat mai multe lucruri interesante :)


V-am spus mai demult că atunci când am fost la Cluj mi-am cumpărat din H&M o jumătate de costum de baie (sutienul, mai exact) de teamă că la Braşov n-o să mai găsesc mărimea mea (că se întâmplă să fiu aşa "norocoasă"), iar marţi am plecat în căutarea slipului. Am găsit unul negru simplu în New Yorker, de unde mi-am cumpărat şi ochelari de soare. În sfârşit am găsit combinaţia perfectă pentru vara asta!

Vineri mi s-a făcut poftă de o plăcintă de la Mc. Într-un timp aveau una bună cu vanilie şi coacăze, parcă şi era super bună. Acum m-am mulţumit şi cu cea de vişine.

Sâmbătă am terminat pregătirile pentru examenul de azi. Am avut nevoie de cafea pentru că aproape dormeam pe mine...


Duminică dimineaţa am plecat spre Sâmbăta de Sus, spre Mănăstirea Brâncoveanu. Un loc absolut superb!



Şi dacă tot mai erau doar vreo 70km până la Sibiu, iubitul meu spontan s-a gândit să mergem şi până acolo. Bineînţeles că asta am făcut şi după vreo oră şi un pic ne-am trezit plimbându-ne prin Piaţa Mare. Mereu e o plăcere să călătorim!

   Pot să spun că plimbarea de ieri ne-a făcut să ne relaxăm, să prindem puteri pentru ultimele examene. E plăcut să faci o pauză de la activităţile normale şi să pleci undeva, să te simţi bine...!
   Vă ţin pumnii celor care daţi bacul şi vă urez tuturor o săptămână frumoasă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!