sâmbătă, 21 iunie 2014

Review Deodorant Antiperspirant On Duty Invisible Protection

   Bună seara dragilor!

   Este timpul să aflaţi părerea mea despre un alt produs din ultimul Haul Avon. Este vorba despre deodorantul antiperspirant On Duty Invisible Protection. Acesta promite să ofere 48h protecţie împotriva transpiraţiei şi a mirosului neplăcut, fără să lase urme albe pe haine. Sa vedem dacă s-a ţinut de cuvânt...

   Am comandat acest deo spray pentru a îndeplini o condiţie şi a cumpăra nişte produse la preţ special. Nu ştiam la ce să mă aştept de la el; ştiam doar că a mai existat în broşură gama On Duty, a dispărut, iar acum s-a relansat.
   Am folosit acest spray atât în zile călduroase, cât şi în unele zile mai reci, dar efectul a fost acelaşi: acest antiperspirant nu protejează deloc împotriva transpiraţiei! După puţin timp de la aplicare, apare şi transpiraţia şi, dacă tot s-a întâmplat acest lucru, te-ai aştepta măcar să protejeze împotriva mirosului, dar nici acest lucru nu se întâmplă. Pur şi simplu, la alte deodorante simţi măcar o aromă plăcută, dar la acesta nu se simte nimic. Eu nu sunt genul care să elimin mirosuri puternice, însă pentru o persoană care transpiră abundent, într-o zi toridă de vară, acest deodorant nu este deloc o idee bună!
   În ceea ce priveşte promisiunea de a nu păta hainele, nu prea mă pot pronunţa. L-am folosit destul de puţin timp, dar în acele zile nu am avut pete albe pe haine. Nu ştiu cum se comportă în timp, dacă îngălbeneşte ţesătura sau nu, cum se întâmplă cu alte deodorante.
   La preţul pe care îl are, ar trebui să fie mai bun, sincer. Am plătit 10 lei (preţ standard 14 lei, dar se găseşte uneori la ofertă) pentru un produs care nu-şi face deloc treaba. Vă spun sincer că în comerţ, la preţul ăsta, am găsit şi deodorante care să mă mulţumească.
   În ceea ce priveşte ambalajul, nu ştiu cum este făcut, dar trebuie să agiţi viguros tubul înainte de aplicare, pentru că altfel nu te alegi decât cu un pufăit şi niciun pic de produs pe piele.

   Din păcate, relansarea gamei On Duty nu prea le-a reuşit, după părerea mea. Nu ştiu cum se comportă varianta Roll-on, dar nu vreau să încerc. Rămân la produsele cu care m-am înţeles bine şi până acum.

   Voi aţi folosit produse On Duty? V-au plăcut, şi-au făcut treaba?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!