vineri, 20 iunie 2014

Review gama Apidermin Lejer

   Hello girls!

   Aţi putut citi în postarea de aici că m-am înscris în campania de testare a gamei Apidermin Lejer, organizată de cei de la Complex Apicol. După câteva zile am primit coletul de la ei, care conţinea Lapte demachiant, Loţiune tonică, Cremă de zi şi Cremă de noapte. Toate acestea promit hidratarea optimă a pielii printr-o formulă lejeră, de vară, potrivită tenului normal şi mixt.
   Trebuie să vă spun că oportunitatea de a le testa a sosit la fix, pentru ca şi crema mea de zi, şi cea de noapte sunt pe terminate şi aveam nevoie de ceva nou.

   Să începem întâi cu laptele demachiant. Designul este simplu la întreaga gamă, dar mie îmi place acest lucru. Sistemul de dozare este foarte ok pentru acest produs pentru că nu rişti să foloseşti mai mult decât este nevoie. La început am fost foarte reticentă cu privire la acest produs, pentru că eu găsesc greu demachiantul potrivit pentru tenul meu; mereu am parte de formule care îmi încarcă tenul şi îl lasă lipicios. L-am testat pe un ten destul de încărcat, cu fond de ten, corector, pudră şi s-a descurcat foarte bine. Curăţă foarte bine machiajul, dar lasă tenul uşor gras. Senzaţia aceea de ten încărcat dispare după folosirea loţiunii tonice. Este totuşi un produs pe care l-aş recomanda mai degrabă tenului normal spre uscat, nu pentru cel mixt.
   Ca şi ingrediente importante, în laptele demachiant întâlnim lăptişor de matcă, Vitamina A, Unt de cacao şi Vitamina E.


   Să trecem acum la loţiunea tonică. Ambalajul este asemănător, cu diferenţa că are ambalajul colorat cu verde în loc de galben. Aici nu mi se mai pare potrivit sistemul de închidere pentru că, loţiunea tonică fiind lichidă, se prelinge. Eu am găsit ambalajul umed în colet şi de atunci am avut grijă să îl menţin în poziţie dreaptă.
   Loţiunea tonică este un produs foarte bun. Fiind un produs lichid, oferă prospeţime tenului, îl revigorează, fără să îl usuce. Pielea nu rămâne grasă şi este pregătită pentru următorul pas: hidratarea. Îmi place foarte mult mirosul acestei loţiuni şi faptul că are în componenţă şi ceai verde, pe lângă lăptişorul de matcă prezent în toate produsele gamei.


   Continuăm cu crema de zi. Vă mărturisesc un lucru: la prima aplicare nu mi-a plăcut deloc acest produs şi eram dispusă să nu îl mai folosesc niciodată. Acest lucru s-a întâmplat din cauză că, obişnuită fiind cu crema mea ultra mată de la Yves Rocher, am aplicat cam mult produs şi după nici măcar o oră, tenul îmi lucea inestetic şi nu mai scăpam de senzaţia de ten gras.
   După câteva zile m-am hotărât să îi mai acord o şansă, aplicând cât mai puţin produs (suficient incât să simt că am acoperit tenul) şi efectul a fost cu totul altul. Deşi crema nu intră instantaneu în piele, ci durează câteva minute până se absoarbe complet, după aceea tenul este foarte plăcut la atingere, nu este gras deloc. Crema hidratează, într-adevăr, în profunzime, şi protejează cu SPF 15. Pentru zilele înnorate şi cele în care nu intru prea mult în contact cu razele soarelui este ok, dar pentru zilele în care tenul este expus la soare, adaug peste o cremă cu factor mai mare de protecţie. 
    Pentru tenul mixt, eu consider că produsul este foarte bun, dar aplicat într-o cantitate destul de mică.



   Ultimul produs din gamă este crema regenerantă de noapte. Aici nu am avut probleme, crema mi-a plăcut mult de la prima aplicare şi am ştiut că tenul meu se va înţelege de minune cu ea. Este mai grasă decât cea de zi, are rolul de a regenera şi hidrata tenul pe timpul nopţii şi o face foarte bine. Dimineaţa, tenul nu luceşte şi nici nu strânge, dovadă a faptului că este hidratat aşa cum se cuvine.
   În componenţa cremei de noapte intră, pe lângă lăptişorul de matcă, Vitamina A, Ulei de sâmburi de caise, Unt de cacao şi Vitamina E.



   Per ansamblu, pot să spun că produsele care m-au cucerit imediat au fost loţiunea tonică şi crema regenerantă de noapte, dar nici celelalte nu sunt de ignorat. Apidermin Lejer este o gamă reuşită de produse, care hidratează pielea şi ne aduc mai aproape de idealul de "ten fericit". Trebuie să adaug şi faptul că au nişte preţuri foarte mici, nu conţin parabeni, parafine şi coloranţi şi nu sunt testate pe animale.

   Voi aţi încercat ceva din această gamă? Ce impresie v-a lăsat Apidermin Lejer?

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!