vineri, 13 iunie 2014

Garnier Olia 7.13 Beige Dark Blond

   Hello girls!

   Săptămâna trecută m-am vopsit cu Olia de la Garnier, nuanţa 7.13 Beige Dark Blond. Am amânat puţin această postare, ca să treacă câteva spălări de la vopsire şi să îmi formez o părere cât mai concretă despre acest produs.
   În primul rând, după cum probabil ştiţi, noutatea pe care o aduce Olia este prezenţa uleiului în compoziţie, cu rol de a îmbunătăţi starea părului şi de a maximiza expresivitatea culorii. Toate acestea, evident, fără amoniac.



   În ceea ce priveşte aplicarea, totul a fost foarte bine. Vopseaua are un miros plăcut, floral, iar datorită formulei, s-a aplicat foarte uşor. Nu am simţit niciun fel de discomfort, nu mi-a provocat iritaţii sau alergii.
   După clătirea vopselei am rămas uimită de cât de moale a rămas părul meu, iar după spălare şi aplicarea balsamului din cutie, părul meu arăta absolut superb! Era mătăsos, uşor de aranjat, plin de viaţă! Nu se mai simţea deloc aspru (cum era pe alocuri înainte de vopsire), iar nuanţa era exact ce îmi doream: un superb blond închis.



   După următoarea spălare, însă, Olia nu mi s-a mai părut aşa minunată, în sensul că s-a dus foarte mult din culoare. Am zis iniţial că mi se pare, dar comparând fotografiile se vede clar că s-a pierdut din pigmentul acela închis care îmi scotea aşa frumos ochii în evidenţă. Să vă arăt poze cu părul meu după două spălări:



   Balsamul pe care îl găsim în pachet vine ambalat într-o sticluţă şi credeţi-mă că l-am folosit de încă trei ori după clătirea vopselei şi nu m-am zgârcit cu el. Este foarte bun, miroase foarte plăcut şi îngrijeşte părul, lăsându-l mătăsos.


   Per ansamblu, nu prea ştiu ce să vă spun despre Olia. Îmi place faptul că mi-a protejat părul împotriva deteriorării şi că nuanţa rezultată s-a potrivit cu ce se vede pe ambalaj. În rest, s-a pierdut din culoare mult prea repede şi îmi pare foarte rău, pentru că nu am de gând să mă mai vopsesc prea curând. Prin urmare, rămâne la latitudinea voastră dacă merită banii sau nu. Eu una ştiu ca nu aş vrea să o mai folosesc, din cauza pierderii culorii. La blondul meu, chiar dacă s-a mai decolorat, am rămas cu o nuanţă frumuşică, dar îmi imaginez cum ar fi la alte nuanţe...
 
   Voi ce părere aveţi despre vopseaua Olia? Aţi încercat-o vreodată?

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!