marți, 17 iunie 2014

Pics of the week [65]

   Hello everyone!

   Iată că a mai trecut o săptămână din iunie, suntem în plină sesiune şi abia aşteptăm să ne putem bucura de vacanţă! Pentru mine, sesiunea asta de vară e mai grea ca precedenta, şi din cauza materiilor, dar şi din cauză că afară e cald (exceptând zilele de ieri şi azi - ploioase) şi eu mă gândesc doar la vacanţa la mare!
   Am avut deja trei examene, mai am patru şi sper din suflet să mă pot concentra să am note mai bune la cele ce urmează. Dar să ne detaşăm un pic de examene şi să ne uităm la poze...


 Luni dimineaţa am avut examen la engleză, iar apoi am stat în casă cu prietenul meu să învăţăm pentru următorul examen. Am comandat mâncare, să nu mai pierdem timpul cu gătitul şi am mâncat şi desert: îngheţata KitKat.

Din seria pozelor pregătite pentru postarea despre Olia de aici.

Marţi am învăţat afară, în parc cu Ioana.

Tot marţi mi-am făcut şi unghiile cu nuanţa Misty Jade de la Rimmel London.

De când am aceşti papuci înţeleg cât de importante sunt încălţările în cadrul exerciţiilor fizice. Am zis să nu îmi pierd antrenamentul în timpul sesiunii.

Joi a fost o zi călduroasă şi am purtat un tricou drag mie, în culori vii.

De sâmbătă am o nouă prietenă :) Mi-am schimbat maşina.

Iar duminică am testat un nou sortiment de bere: Ciuc Natur Radler Mere Rosii. E faină într-o zi caldă de vară!

   Am lipsit în ultimul timp de pe blog, dar am fost destul de stresată şi nu mi-am găsit timp să scriu. Totuşi, săptămâna aceasta veţi putea citi părerea mea despre produsele Apidermin Lejer, primite în cadrul campaniei de testare şi probabil un alt review din seria ultimelor produse comandate de la Avon.
   Vă urez să aveţi o săptămână uşoară, plină de zâmbete!

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!