miercuri, 4 iunie 2014

Favoritele lunii mai

   Hello girls!

   Dacă în ultimele două luni am avut câte un singur favorit, pe care vi l-am prezentat cu întârziere, luna aceasta mă mândresc cu faptul că sunt mai punctuală şi că am mai multe produse să vă arăt. Acest lucru se datorează faptului că am cumpărat mai multe cosmetice în luna mai şi câteva dintre ele mi-au plăcut atât de mult încât le-am folosit frecvent.
   Haideţi să vedem despre ce e vorba!




   Primul produs este gelul de duş Care Moments de la Elmiplant. V-am povestit că am cumpărat două bucăţi cu 13 lei din Carrefour şi nu îmi pare rău deloc! Este cremos, lasă pielea fină, o curăţă delicat şi o hrăneşte. Mirosul este unul foarte plăcut, doar vorbim de combinaţia extract de bumbac & miere. 
   Următorul la rând este body spray-ul B.U. Candy Love. Este un recipient mini, l-am primit în Cosmo de mai. Îmi place mult mirosul lui (e mai dulceag) şi faptul că ambalajul este mic şi îl pot ţine în geantă. E ideal pentru când vreau să mă împrospătez.
   Loţiunea de corp cu violete şi lychee de la Avon Naturals am mai folosit-o şi când avea un alt ambalaj. Este ideală pentru sezonul cald: are o textură uşoară, care se absoarbe rapid în piele şi chiar hidratează foarte bine! În plus, aroma este absolut deosebită, ca şi a celorlalte produse din această gamă!
   Ultimul la rând este lacul de unghii Gel Finish de la Avon, în nuanţa Fabulous. Rezistă destul de bine pe unghii, culoarea este foarte puternică şi are un luciu deosebit. Puteţi citi mai multe aici.

   Aici se încheie lista preferatelor! Ce produse aţi folosit din cele enumerate de mine?

Offtopic: M-am vopsit cu Olia de la Garnier şi mi-a ieşit o nuanţă frumoasă, foarte apropiată de culoarea mea naturală. Abia aştept să vă spun mai multe pe blog! Cel mai probabil vineri veţi citi despre această experienţă.

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!