luni, 2 iunie 2014

Pics of the week [63]

   Bună seara dragilor!

   Vă vine să credeţi sau nu, vara după care tot plângem de prin octombrie a venit! Chiar dacă acest lucru s-a petrecut doar în calendar, pentru că la Braşov a tot plouat şi e friguţ, e oficial iunie! Abia aşteptam lunile de vară (cine nu le aştepta?), să trec odată la haine subţiri şi colorate, pentru că am avut o primăvară tare capricioasă, cu ploi şi temperaturi destul de mici.
   Dar să lăsam la o parte vremea, se va îndrepta ea sigur! Să vă arăt ce am pozat săptămâna asta...

Unghiuţele de săptămâna aceasta; citiţi mai multe aici.

Luni ne-am răsfăţat cu cele mai bune Cupcakes din Braşov (părerea mea), cele de la Happy Cake.

Apoi seara am mâncat căpşuni în timp ce plasam o comandă la Avon.

Shopping of the week: am ales să mă vopsesc iar, o nuanţă mai închisă de blond, şi cum în Carrefour era Olia cu 18 lei, am cumpărat-o. Apoi, pentru că ştiam de preţurile bune la produse pentru soare, am mers în DM şi am cumpărat Loţiunea Tan&Protect SPF 30 Elmiplant cu 18 lei.

Miercuri am ajuns mai repede la facultate, aşa că am dat o fugă la chioşc şi mi-am luat Cosmo, care ne oferă cadou şi un mini gel de duş Elmiplant. Aşa că m-am aşezat şi am răsfoit-o până a început ora.
Vineri am mâncat Waffles cu Nutella: delicios! Scuzaţi, vă rog, mulţimea de chestii aiurite de pe biroul meu.

   Asta este tot ce am pozat. Weekend-ul a trecut foarte repede şi nu am apucat să pozez nimic. Vremea a fost tare mohorâtă şi a plouat mult, aşa că nici nu am ieşit prea mult din casă.
   Cum a fost săptămâna voastră? Aştept să îmi povestiţi!

Vă urez o vară frumoasă, plină de momente de neuitat!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!