vineri, 30 mai 2014

Orice femeie îşi doreşte un ten fericit!

   Bună fetelor!

   Ştiţi gluma aceea: Femeile îşi doresc cel mai mult pe lume să mănânce fără să se îngraşe? Ei bine, eu cred că orice femeie îşi doreşte, mai presus de toate, un ten fericit! Pentru că tenul este cartea noastră de vizită, este primul care intră în contact cu persoanele din jurul nostru şi, prin urmare, trebuie să arate impecabil!
   Pentru mine, un ten fericit înseamnă un ten liber! Înseamnă să nu fie încărcat, să nu am coşuri şi pete şi, mai ales, înseamnă să fie hidratat în profunzime. Urăsc senzaţia de ten care strânge şi, la extrema cealaltă, urăsc să am tenul încărcat, sufocat de creme cu formule grase, uleioase. Prin urmare, aş spune că un ten fericit este un ten echilibrat!

   Am aflat şi eu de curând că cei de la Complex Apicol lansează o nouă gamă de produse: Apidermin Lejer. Imediat ce am citit informaţiile, numele gamei mi-a atras atenţia, pentru că eu sunt adepta produselor cu textură lejeră, care se absoarbe repede şi nu încarcă pielea. Acest lucru se datorează în special faptului că posed un ten mixt, prin urmare nu îmi doresc cosmetice care să încarce, să sufoce pielea. De asemenea, am aflat că noua gamă se potriveşte unui ten normal, gras, sau cu tendinţe de îngrăşare, deci mă încadrez perfect!
   Gama Apidermin Lejer conţine următoarele produse: lapte demachiant lejer, loţiune tonică hidratantă, cremă lejeră regenerantă de noapte şi cremă lejeră hidratantă de zi. Fiecare dintre acestea are la bază principiile active ale gamei cu o istorie de 50 de ani.
 

   Deci, v-am făcut curioase? Dacă da, sunteţi norocoase deoarece Complex Apicol lansează o campanie de testare pentru bloggeri, la care puteţi participa şi voi. Trebuie doar să trimiteţi un mail la adresa  marketing@complex-apicol.ro .
  Eu una abia aştept să testez noile produse şi sper ca tenul meu să se apropie de idealul de "ten fericit"!

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!