miercuri, 14 mai 2014

Favoritul lunii aprilie - Nivea In-Shower Body Milk with Shea Butter

   Hello ladies!

   Mai devreme m-am întors acasă după o zi istovitoare, cu patru cursuri şi multe drumuri prin oraş. Sunt obosită, dar vreau să îmi fac unghiile înainte să mă culc, pentru că nu le-am mai colorat de ceva timp. Deja se simte că se apropie sesiunea pentru că profesorii încep să ceară tot mai multe de la noi, urmează teste pentru note la laborator, teme şi multe altele. Vremea nu ne ajută prea mult, pentru că soarele se arată din ce în ce mai rar. Chiar acum plouă, aud cum se izbesc picăturile de pervaz...
   Cu o întârziere de 14 zile, am decis să vă prezint azi favoritul lunii aprilie, şi anume Laptele de corp sub duş Nivea cu unt de shea.


   Încercasem încă de anul trecut celelalte două variante: Loţiunea pentru piele normală (ambalaj alb) şi Laptele pentru piele uscată (ambalaj albastru), iar despre acesta, cu unt de shea, am citit la Iguanitza. L-am găsit în DM la preţul de 15 lei pentru varianta de 400 ml şi mi s-a părut un preţ foarte bun, drept pentru care l-am cumpărat.
   Pot să spun că aroma lui nu m-a convins, dar consider ca cel mai important aspect când vine vorba de un lapte de corp este gradul de hidratare. Iar acesta hidratează! 
   "Mecanismul" îl cunoaşteţi (probabil) deja: ne spălăm cu gelul de duş, aplicăm loţiunea pe tot corpul apoi clătim, ne uscăm şi gata! Pielea este curată şi hidratată. Nu mai trebuie să aşteptăm minute în şir ca loţiunea să se absoarbă în piele şi nu mai avem probleme cu senzaţia de piele "lipicioasă" după aplicare.
   Laptele de corp sub duş este o variantă foarte bună pentru mine în serile când sunt foarte obosită şi nu mai am răbdare să mă dau cu loţiune de corp, să aştept să intre în piele... O folosesc pe aceasta la duş şi am scăpat de griji.

   Per ansamblu, este un produs foarte bun şi cred că fiecare dintre voi ar trebui să încerce măcar unul din produsele din gama "In-shower" de la Nivea. Au preţuri foarte bune, iar avantajele sunt pe măsură.

   Voi aţi folosit această loţiune, sau alta cu utilizare sub duş? Ce impresie v-a lăsat? Aştept răspunsurile voastre!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!