vineri, 23 mai 2014

Surpriză într-un mesaj

   Bună seara tuturor!

   V-am spus mai devreme pe Facebook că trebuie să vă dau o veste bună şi vă rog să mă iertaţi că v-am ţinut atât în suspans, dar abia acum am pus şi eu mâna pe laptop.
   Surpriza a venit de dimineaţă, când eram la facultate, la un seminar. Deschid conexiunea la net a telefonului şi îmi apare un mesaj pe Facebook de la Deeb. Draga de ea, mă anunţa că blogul meu a fost nominalizat la categoria BEST NEWCOMER BEAUTY BLOG la Digital Divas!


   Nu vă puteţi da seama cât de mult m-am bucurat când am văzut numele blogului pe listă! Îmi venea să ţopăi pe scaun, nu alta. Când mi-am înscris proiectul în concurs am mers pe principiul "Nu mă costă nimic să încerc", dar nu mi-am făcut speranţe prea mari, ca să nu fiu dezamăgită. Şi totuşi, iată că minunea s-a întâmplat. 
   Indiferent care ar fi deznodământul, această nominalizare înseamnă mult pentru mine; este un semn că munca mea dă roade şi că am un conţinut de calitate şi este, până la urmă, o realizare!
   Aş vrea acum să vă mulţumesc vouă, cititorilor! Fără voi, Writing Again nu ar fi ceea ce este acum.

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!