luni, 5 mai 2014

Pics of the week [59]

   Bună tuturor!

   Deşi am zis că urmează să vă povestesc totul despre călătoria la Cluj, am ales să vă mai ţin puţin în suspans şi să nu amestec povestea cu pozele săptămânii. Aşa că, mai aveţi puţin de aşteptat până mâine când veţi vedea toate pozele şi veţi putea citi mica mea istorioară :)

Ziua de marţi am început-o cu ceva dulce, de la mama. Un fursec de genul celor pe care le primim în localuri lângă ceaşca de cafea. Yumm!

Din nou poza cu cafea la curs. V-am spus că miercuri e zi luungă :D

Tot miercuri am savurat aceasta turtă dulce (o parte din ea, adică) pe care mi-a cumpărat-o iubitul meu. Super bună!

Joi am reuşit şi eu minunea... după lungi încercări, am ajuns la plăcuţa cu 2048!

Şi vineri am plecat la Cluuj! Restul veţi afla mâine :)

    Una peste alta, am avut parte de o săptămână extraordinară şi m-am încărcat cu energie! Voi cum aţi petrecut în week-end-ul prelungit 1-4 mai?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!