joi, 1 mai 2014

Packing

   Hello girls!

   De câteva minute bune mă învârt prin casă cu un singur scop: să împachetez pentru excursia la Cluj. Am ales pentru week-end-ul prelungit de 1 Mai, ca şi destinaţie, tot Clujul; chiar dacă am fost în februarie şi toată lumea ne spunea să încercăm şi altceva, noi "Nu" şi "Nu"! Trebuie să revenim la Cluj, să vedem Grădina Botanică pe timp de primăvară, să ne plimbăm sub soarele călduţ prin centru...

   Mereu suntem entuziasmaţi inainte de o plecare... Eu una ador să îmi fac bagajele, să mă gândesc la ţinute, la locurile pe care le vom vizita. Şi cred că nu sunt singura, aşa-i? Câte dintre voi împachetaţi nerăbdătoare cu o zi înainte de o călătorie? Mânuţa sus!

   Gândindu-mă la diverse outfit-uri, nu m-am putut abţine să creez un set pe Polyvore.com şi să vi-l arăt şi vouă.


   Una din ţinutele la care m-am gândit seamănă foarte mult cu aceasta. Mi-am cumpărat o pereche de jeanşi slim roz şi nu am apucat să îi port, aşa că m-am gândit că acum e momentul. Şi pentru că vrem să luăm oraşul la picior, să ne plimbăm şi să descoperim cât putem de mult, vreau ca ţinuta să fie extrem de comodă, de aceea mă îndrept spre pantofi sport şi un tricou drăguţ.
   Bineînţeles că rezultatul îl veţi vedea pe blog după ce mă întorc...
  
   Sper din suflet ca vremea să ţină cu noi, să ne putem plimba în voie şi să ne simţim bine! Acum mă întorc la băgăjelul meu, mai am destul de multe de pregătit!
   Voi cum vă petreceţi zilele acestea frumoase?

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!