luni, 28 aprilie 2014

Pics of the week [58]

   Bună fetelor!

   Am avut o săptămână de vacanţă care a trecut neaşteptat de repede. Pur şi simplu nu pot să-mi dau seama cum au trecut zilele... 
   N-am făcut mai nimic, pentru că la noi vremea e cam aşa: o zi e soare, două zile plouă. De mult n-am mai avut parte de o primăvară aşa nehotărâtă. Chiar mă indispune când mă trezesc şi văd cerul înnorat, mai ales după o zi cu soare şi temperaturi mari; dar asta e, nu pot decât să mă plâng şi să aştept vreme mai bună.
   Voi cum v-aţi petrecut săptămâna?

Luni dimineaţa m-au înveselit aceste flori frumoase!

După amiaza am ieşit în oraş şi am savurat o cafea foarte bună "to go"...

... şi am purtat ţinuta pe care aţi văzut-o aici.

Marţi, prietena mea Ioana m-a ajutat să facem nişte poze reuşite pentru articolul de aici.

Miercuri a fost Ziua Internaţională a Cărţii, iar librăria Şt.O.Iosif din Braşov a oferit vizitatorilor cărţi gratuite. Acestea sunt cele pe care le-am ales eu şi prietenul meu :)

Şi de miercuri a urmat o pauză mare până sâmbătă (adică nu am mai făcut poze). Am aflat de pe site-ul Vichy despre kit-ul Normaderm şi despre farmaciile care participă la campanie, aşa că am vizitat una din ele. Îmi doream mult să testez produsele din această gamă, mai ales că am încercat o dată crema hidratantă şi mi-a plăcut mult!

   Şi cam atât dragile mele! Deşi a fost vacanţă şi m-am gândit că voi avea mai multe poze pentru postarea de azi, din păcate nu s-a întâmplat aşa. Trag speranţe că vremea va fi mai bună zilele astea (deşi plouă acum, când vă scriu) pentru că vineri plecăm din nou la Cluj într-o plimbare de week-end. Deci în postarea viitoare sigur veţi vedea lucruri mai interesante!

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!