joi, 17 aprilie 2014

Secretul pentru o vacanţă perfectă? Early Booking!

   Bună seara tuturor!

   De câteva zile vremea este foarte mohorâtă la Braşov, aşa că eu am preferat să mă gândesc mai mult la vacanţa de vară, la momente frumoase petrecute pe plajă, la soare. V-am spus acum ceva timp că mi-am rezervat un sejur în Bulgaria, iar acum a venit momentul să vă ofer toate detaliile.
   Am o părere fermă în ceea ce priveşte rezervarea sejururilor: cel mai bine este să apelez la Early Booking! Ai parte de reduceri foarte mari, îţi rezervi vacanţa din timp şi scapi de toate grijile. Mergând pe acest principiu, am fost prezentă la Târgul de Turism "Transylvania Tourism Fair", care a avut loc la Braşov Business Park în perioada 28-30 martie 2014.
   Plimbându-mă printre standuri, m-am oprit la cel al agenţiei Viotop Travel, despre care am auzit doar lucruri bune de la rude şi prieteni. Am aflat că agenţia a fost înfiinţată în 2002 şi, de atunci, mulţumeşte mii şi mii de clienţi anual.

http://www.viotoptravel.ro/

   Acolo m-a întâmpinat o doamnă foarte drăguţă, tânără, care mi-a ascultat dorinţele şi mi-a recomandat mai multe locaţii pe baza cerinţelor mele. Doream să merg într-o staţiune plină de viaţă, de tineret, în care să găsesc o plajă frumoasă şi cât mai multe locuri animate în care să îmi petrec după-amiezile. Cum nu am mai fost în Bulgaria, nu ştiam ce staţiune mi s-ar potrivi, dar consilierul Viotop Travel mi-a recomandat Sunny Beach pe baza experienţei personale şi a faptului că foarte mulţi clienţi de vârsta mea au fost mulţumiţi de această staţiune. Astfel, am ales un sejur All Inclusive la hotel Mena Palace **** din Sunny Beach, Bulgaria, prin Early Booking. 

http://www.viotoptravel.ro/oferta/hotel-mena-palace/dest/sunny-beach.html

http://www.viotoptravel.ro/oferta/mena-palace-5814/dest/sunny-beach.html

   Ajunsă acasă, am răsfoit site-ul agenţiei, fiind foarte curioasă de ce alte oferte aş mai putea profita. Deşi acest sejur este tot ce am nevoie în această vară, nu m-am putut abţine să vă arăt alte destinaţii superbe şi oferte pe măsură.
   Un prim exemplu ar fi Hotel Aqua Fantasy ***** din Kusadasi, Turcia, la care am mai fost şi care mi-a plăcut foarte mult. Dispune de aqua park, deci este destinaţia perfectă pentru distracţie şi voie bună. Cei de la Viotop Travel oferă un pachet Early Booking cu transport cu avion inclus, deci nu veţi mai avea absolut nicio grijă pe cap.

http://www.viotoptravel.ro/oferta/hotel-aqua-fantasy/dest/kusadasi.html

   O altă destinaţie pe care aş alege-o cu drag ar fi insula Thassos din Grecia, care pune la dispoziţia turiştilor nişte peisaje absolut superbe cu apa de un albastru puternic şi căsuţele albe înşirate pe dealuri. O ofertă care mi-a atras atenţia este cea de Early Booking la Aeolis Thassos Palace****

http://www.viotoptravel.ro/oferta/hotel-aeolis-thassos-palace/dest/thassos.html

http://www.viotoptravel.ro/oferta/hotel-aeolis-thassos-palace/dest/thassos.html

   După cum veţi vedea şi voi dând click pe imagini, site-ul agenţiei este foarte bine structurat şi ne permite să alegem uşor destinaţiile favorite, să verificăm preţurile pentru perioada care ne interesează, să facem rezervări sau chiar să contactăm consultanţii agenţiei prin fereastra de mesaje din colţul din dreapta jos. 

   Am fost foarte mulţumită de angajaţii Viotop Travel prezenţi la târgul de turism pentru că au venit în întâmpinarea dorinţelor mele, mi-au oferit mai multe opţiuni pe baza criteriilor mele şi mi le-au prezentat pe fiecare în detaliu. Încă o bilă albă pentru agenţia Viotop Travel! Chiar vă recomand să mergeţi în agenţie; este mult mai bine să aveţi o interacţiune directă cu consultanţii, pentru că ei vor şti ce să vă recomande după ce vă ascultă dorinţele.

   Şi pentru că ne aflăm în era smartphone-urilor, cei de la Viotop Travel ne pun la dispoziţie o aplicaţie disponibilă atât pentru IOS aici: https://itunes.apple.com/ro/app/travel-deals/id666302002?mt=8 cât şi pentru Android aici: https://play.google.com/store/apps/details?id=viotop.polysoft.ro&hl=en

   Toate acestea fiind spuse, recomand cu căldură Agenţia Viotop Travel şi, mai mult decât atât, vă recomand să vă rezervaţi un sejur Early Booking pentru a beneficia de reduceri spectaculoase!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!