marți, 22 aprilie 2014

Dacă am avea 48 ore la dispoziţie...

   Cunoaşteţi problema secolului vitezei, nu-i aşa? Niciodată nu avem destul de mult timp! Mereu ne facem o mulţime de planuri, spre exemplu într-o seară de duminică: "Săptămâna viitoare voi face asta şi asta şi aia..." şi ne trezim duminica următoare că nu am reuşit să bifăm nici jumătate din activităţile propuse. De ce? "Din lipsă de timp".
   Problema noastră ar trebui să se transforme din "Nu am timp" în "Am multe pe cap, dar îmi FAC timp". Pentru că altfel ne vom trezi peste câţiva ani că nu am făcut nimic interesant decât că am muncit cinci zile pe săptămână, ne-am odihnit la TV alte două şi am plecat în concediu o dată pe an.
   Recunosc, abuzez şi eu de replica "Nu am timp". Şi mereu regret, când privesc în urmă, că nu mi-am făcut timp la vremea respectivă. Iar acum când îmi pun problema că aş avea 48 de ore la dispoziţie într-o zi, îmi dau seama că aş face o mulţime de lucruri...

...aş ieşi la masă, la prânz, cu prietenele mele dragi. Am povesti vrute şi nevrute, am râde şi ne-am bucura de atmosfera caldă din local. Aş purta o ţinută comodă, în tonuri calde, cum ar fi un pulover cu fir auriu şi ceasul meu favorit în nuanţe rose golden de la Fossil.



   După întâlnirea cu fetele, mi-aş petrece timpul cu familia mea dragă, care mereu mă primeşte cu căldură şi cu o mulţime de bunătăţi. Nu pot refuza o cafeluţă şi o felie de cozonac... Mă uit la ceas (un superb Q&Q în nuanţe de argintiu şi auriu) şi realizez că am timp destul!


   Ştiind că ziua e atât de lungă şi am timp de toate, aş alege să îmi petrec seara alături de o persoană specială, să ne sărbătorim iubirea cu un pahar de şampanie şi să ne amintim de călătorii şi de momente frumoase petrecute împreună. Şi ce altceva aş putea purta decât ceasul Q&Q primit cadou acum câţiva ani chiar de la el, pe care sunt gravate numele noastre?




   Iar acum a venit momentul să ne distrăm, şi cum seara se anunţă lungă, de ce să nu participăm la o petrecere? Avem atâta timp la dispoziţie, e momentul să dansăm şi să uităm de stres. Mă îndrept spre o ţinută simplă cu accente argintii, deci e timpul pentru un alt superb Fossil, de data aceasta argintiu...




   Toate acestea le-aş putea face şi într-o zi obişnuită, cu 24 ore... dar probabil nu pe toate în aceeaşi zi. Dar, de multe ori, mă las copleştită de stresul de la facultate, de teme şi proiecte, mă las influenţată de vremea de afară şi nu fac nici jumătate din ce mi-am propus. E timpul pentru schimbare, e timpul să îmi propun lucruri pe care chiar să le îndeplinesc. Şi, cu asemenea aliaţi alături (ceasurile de mai sus), organizarea timpului devine o sarcină mai uşoară şi mai plăcută.

   Vă las acum cu link-uri utile spre ceasurile pe care le-aţi văzut, sau similare cu acestea :)

RILEY ES2811 Multifunction Rose

STELLA ES2944

    Iar dacă vă atrag modelele Q&Q, puteţi accesa acest link pentru a vedea ce vă pot oferi cei de la WatchShop.ro

   Dacă ziua ar avea 48 de ore am avea timp să facem tot ce ne propunem... Dar cum nu are, de ce să nu măsurăm cele 24 de ore cu un ceas de calitate?  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!