duminică, 6 aprilie 2014

Pics of the week [55]

   Bună tuturor!

   Postarea de astăzi nu va conţine foarte multe poze. Primele zile ale săptămânii au trecut ca vântul şi ca gândul, cum se zice, şi nu am apucat să pozez nimic. De joi încoace au început să apară chestii de pozat, printre ele fiind mâncare şi dulciuri. Oare o să apuc să scriu o postare fără să pun poze cu bunătăţi? Bună întrebare...

Gym time! V-am mai spus că sunt fană a culorii roz, nu? Ei bine, asta se observă şi în echipamentul de sport, de la papuci la rucsac şi sticlă.

Unghiuţele pe care le-am făcut joi. Aveţi mai multe detalii aici.

Cina de sâmbătă, pregătită de mine: legume mexicane cu unt şi piept de pui condimentat cu usturoi. Yum! <3

   Iată şi desertul aferent. Este pentru prima oară când gust Milka Daim; e bună, dar preferata rămâne Milka cu Oreo!

Şi relaxarea de duminică... revista Glamour şi o cafea bună.

   Cam atât cu pozele. Trebuie să precizez că am început să nu mai mănânc aşa multe dulciuri, am micşorat considerabil porţia zilnică. În plus, am început să mănânc din ce în ce mai multe legume şi aştept cu nerăbdare vara, să am la dispoziţie tot soiul de legume cu gust bun, pentru a-mi prepara salate. 
   Sper că v-a făcut plăcere să aflaţi cum mi-am petrecut săptămâna, pentru că eu aştept cu nerăbdare să aflu cum au fost zilele voastre!

Vă pup şi vă îmbrăţişez cu drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!