luni, 21 aprilie 2014

Pics of the week [57]

   Hristos a înviat!

   Sper din suflet că aţi avut parte de un Paşte fericit şi liniştit alături de persoanele dragi. Eu una am avut parte de momente frumoase, am fost la bunici şi am mâncat o mulţime de bunătăţi. 
   Poze prea multe nu am făcut săptămâna asta, pentru că am avut parte de zile mai încărcate. De astăzi începe vacanţa pentru mine şi sper să reuşesc să fac mai multe poze pentru postarea ce va urma!

Luni a fost ziua unei prietene bune, dar am sărbătorit marţi. Afară ploua şi era foarte frig aşa că ciocolata caldă cu bezele s-a potrivit la fix!

Într-una din zile, în drum spre casă, am cumpărat aceste frumoase lalele. Îmi place să am flori în casă, mă înveselesc :x

Sâmbătă noapte am fost la biserică şi am completat masa de Paşte cu Lumina Învierii.

Şi duminică am fost în vizită la bunici (şi ai mei şi ai lui). A fost frumos!

   Aceste zile au trecut foarte repede pentru mine. Nici nu mi-am dat seama cât de repede a trecut timpul până nu m-am uitat vineri în telefon şi am văzut că am doar două poze. 
   Mă bucur mult pentru vacanţa aceasta, am aşteptat-o cu nerăbdare; am nevoie de odihnă, dar în acelaşi timp trebuie să îmi pun la punct cursurile şi lucrările pentru facultate pentru că sunt puţin în urmă...
   Vă urez o săptămână frumoasă, plină de soare!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!