luni, 7 aprilie 2014

Favoritul lunii martie - Elmiplant CC Cream

   Hello ladies!

   După cum v-aţi dat seama, probabil, şi din titlu, noutatea acestei postări constă în faptul că pe parcursul lunii martie, am avut un singur produs favorit. Am folosit mai multe produse, dar pe toate celelalte le-aţi văzut la favoritele din lunile trecute.
   Chiar în data de 1 martie am cumpărat din dm CC Cream-ul Elmpiplant, împreună cu un pachet de şerveţele demachiante şi, începând de a doua zi, l-am folosit de foarte multe ori. Nu ştiam la ce să mă aştept de la el, ştiam doar că îl vreau şi speram să se potrivească tenului meu. 

   De obicei, încerc să evit fondul de ten, să îl păstrez pentru ocazii mai speciale. Mereu am senzaţia că îmi încarcă tenul, oricât de uşoară ar fi formula lui şi că iese în evidenţă mai mult decât mi-aş dori. Din această cauză, am început să mă orientez spre alternative (BB şi, mai nou, CC Cream-uri). Am folosit mult timp BB-ul de la Essence, dar nu îmi plăcea faptul că rezistă prea puţin pe ten. Aşa că acum m-am avântat spre CC Cream-ul Elmiplant şi bine am făcut.



   Haideţi să vedem ce spun producătorii despre CC Cream Elmiplant!


   Şi acum să vă spun părerea mea! Primul lucru pe care l-am observat la contactul cu acest produs a fost faptul că nuanţa "Deschis" mi se potriveşte perfect. Am testat-o în DM înainte să o cumpăr şi am văzut că se uniformizează repede pe pielea mea. Apoi, un alt aspect pozitiv al produsului este faptul că oferă tenului un aspect natural, datorită formulei uşoare; şi asta nu e numai părerea mea. Prima oară când l-am folosit eram super încântată şi încercam să i-l descriu prietenului meu...

   - Îmi place aşa mult CC-ul ăsta ce l-am cumpărat ieri. E aşa...
   - ... natural.

   Deci da, şi el este de aceeaşi părere că arată cât se poate de frumos pe ten. În plus, uniformizează nuanţa tenului şi acoperă imperfecţiunile (nu chiar ca un fond de ten, dar diminuează vizibil roşeaţa, de exemplu). Ca să nu mai spun că are şi SPF 20, care este absolut necesar ca să evităm îmbătrânirea prematură a tenului. Mie îmi place şi parfumul său, deşi multe fete ar trece asta drept dezavantaj (putând fi iritant), eu nu am tenul sensibil şi aroma din compoziţie nu mi-a creat neplăceri.

   Ceea ce nu îmi place la el este faptul că se transferă destul de uşor pe telefon şi pe gulerul hainei, de aceea prefer să îl evit dacă port cămaşă, de exemplu. În rest, nu îmi vine în minte nici un alt aspect negativ.

   Acum să vedeţi cu ochii voştri cum arată pe ten (click pe poze pentru zoom).

Before:


After:



   Vă ataşez şi lista ingredientelor, pentru acelea dintre voi care sunt interesate de compoziţie:


   Sper că v-a fost de folos review-ul meu. Dacă staţi pe gânduri dacă să îl cumpăraţi sau nu, eu zic că merită să îi daţi o şansă. Preţul nu e foarte mare (în jur de 15 lei), dar produsul îşi face foarte bine treaba. Este o alternativă perfectă, uşoară, a fondului de ten şi pe mine m-a cucerit! Şi am uitat să specific: ambalajul este fooarte generos, are 50 ml, care (la mine) se vor consuma destul de greu.

   Toate acestea fiind spuse, aştept să îmi spuneţi dacă aţi testat acest produs şi ce efect a avut pe tenul vostru, sau dacă vă tentează!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!