luni, 14 aprilie 2014

Pics of the week [56]

   Good morning everyone!

   Este luni dimineaţa, eu stau cu o cană de 3in1 Mild de la Doncafe în mână şi îmi doresc din tot sufletul să vină căldura! După ce ne-am amăgit că vine primăvara şi am scos din dulap cele mai colorate şi mai subţiri hăinuţe, a venit vremea rece peste noi şi a trebuit să sărim înapoi la cizme şi paltoane. 
   Sincer, urăsc aceste schimbări bruşte de temperatură. De fapt, există cineva care nu le urăşte? E de-a dreptul enervant să ieşi la plimbare într-o zi cu 22 grade Celsius în termometre, iar a doua zi să fie doar 3 şi să plouă cu găleata. Ploaia mai poate fi trecută cu vederea, deşi nu e nici ea plăcută, dar frigul e insuportabil!
   Asta e, voi încheia aici paragraful cu lamentări, pentru că oricum, nu am ce face în privinţa vremii, decât să stau cuminte şi să aştept... Să vă arăt pozele, mai bine. Nu?

Monday morning face :) Am folosit CC Cream-ul Elmiplant; puteţi citi mai multe aici.

Tot luni, după ce m-am întors de la şcoală, am mâncat ou fiert cu salată <3

Miercuri a fost exact ziua cu 22 de grade despre care vă povesteam. Am petrecut momente frumoase în oraş cu o prietenă bună, am stat la soare şi am băut o cafea delicioasă.

Joi a fost prima zi cu vreme oribilă. Aplicaţia mea de vreme a luat-o puţin razna şi mi-a arătat 0 grade şi ninsoare. Cănd m-am urcat în maşină pe la 11, termometrul îmi arăta 3 şi ploua. Oricum, brr

Blurred selfie in the car :D

   După cum vedeţi, nu am făcut prea multe poze. Fiind atât de mohorât zilele astea, nu am avut chef să fac mai nimic. Dar cine are? Să sperăm că săptămâna asta vom vedea soarele mai des şi mai mult timp!
   La voi cum a fost?

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!