luni, 26 mai 2014

Pics of the week [62]

   Bună dimineaţa dragilor!

   Cum a fost weekend-ul vostru? La noi a fost soare şi frumos, primele zile de temperaturi ridicate. Eu am fost destul de veselă şi plină de viaţă, dat fiind faptul că vineri am aflat de nominalizarea la Digital Divas. Sper că şi voi aţi avut parte de zile relaxante. 
   E luni, iar eu zic că trebuie să ne începem săptămâna plini de energie şi voie bună! Aşa că vă invit să vă savuraţi cafeaua/ceaiul şi să stăm puţin la poveşti, acompaniaţi, desigur, de pozele aferente.


Luni am primit de la Maria gelul de duş comandat de la Oriflame.

Marţi am fost destul de productivă după facultate... mi-am luat laptop-ul, o cană de cafea, şi m-am apucat de nişte teme de laborator.

Cu ocazia zilei de naştere a mamei, casa noastră s-a umplut de flori frumoase!

Joi am primit coletul de la Avon. Ce conţine comanda puteţi afla aici.

Tot joi am mâncat şi primele cireşe pe anul acesta. Am fost tare fericită! <3


Prânzul de sâmbătă: noul Activia Mic Dejun 3in1 cu răvaş :)

Duminica a fost zi de pizza...

...şi de testat Corso. Sincer, aveam aşteptări mai mari de la îngheţata asta, dar, cu tot respectul, e oribilă.

      Asta a fost săptămâna mea în imagini... Observaţi că am reuşit să fac mai multe poze, să vă prezint mai în detaliu ce am făcut. Sper că v-au plăcut!
   Vă urez o săptămână frumoasă, plină de soare!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!