luni, 19 mai 2014

Pics of the week [61]

   Hello girls!

   A mai trecut o săptămână din luna mai, dar vremea nu ne dă de înţeles că ar urma prima lună de vară. O zi e soare, alte două zile plouă, iar temperatura nu creşte prea mult nici în zilele însorite. Sper totuşi să avem parte de o vară caldă, plină de zile frumoase.
   Săptămâna aceasta am, din nou, foarte puţine poze. Pur şi simplu timpul trece foarte repede şi eu îmi dau seama vineri seara că săptămâna a "fugit" pe lângă mine şi eu am doar două-trei poze să vă arăt. Sper ca zilele ce urmează să fie mai liniştite şi să reuşesc să pozez mai mult din ceea ce mi se întâmplă. 
   Haideţi să vă arăt ce am...


Mi-am dat seama că înainte pozam mereu unghiile, dar de ceva timp nu v-am mai arătat manichiura mea. Săptămâna asta am purtat nuanţa Lavender Blossom de la Essence.

Miercuri am primit această cutie de bomboane de la un coleg, drept mulţumire pentru faptul că i-am împrumutat cursurile la care el a lispit. Un gest frumos! 

Vineri seara am încercat şi eu minunata combinaţie Nutella-căpşuni. Sincer, nu mi s-a părut ceva "wow". Parcă era totul prea dulce...

În week-end, în Auchan, a fost promoţie la L'Oreal... la achiziţionarea de produse de o anumită sumă primim cadou un set de pensule de machiaj, ambalate elegant în acest etui. Să ştiţi că par de calitate destul de bună, la prima vedere. Aştept să le folosesc ca să îmi fac o părere.

   Şi aici se încheie seria de poze... Singurul lucru nou de săptămâna asta, pe care nu l-am imortalizat într-o poză, este faptul că de marţi mi-am reînnoit abonamentul la sală şi am reînceput antrenamentul. E atââât de bine să faci mişcare şi atâât de nasol să faci pauză. Iar acum, că mi s-a alăturat şi Cosmi, prietena mea bună, ne motivăm una pe cealaltă şi e mai bine!
   Mă voi strădui să fac mai multe poze, să am ce vă povesti în postarea următoare. Până data viitoare, vă urez o săptămână frumoasă!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!