sâmbătă, 24 mai 2014

Spring Avon Haul

   Good morning readers!

   E sâmbătă dimineaţa, probabil cel mai frumos moment al săptămânii (după vineri seara), iar eu v-am pregătit o postare cu ultimele mele achiziţii de la Avon. Joi am primit pachetul, iar produsele pe care mi le-am comandat sunt toate numai noutăţi. Ok, aproape toate! :)

   Să începem!
  •  Mi-am comandat un creion retractabil de ochi din noua gamă Brights. Au nişte culori absolut superbe şi mi-a luat ceva timp să mă hotărăsc ce să aleg. Până la urmă am mers pe roz (care în realitate e cam închis), adică nuanţa Magenta Max. Veţi vedea nuanţa mai bine într-o postare viitoare.
  •  Să continuăm cu o ojă din noua gamă Gel Finish. Şi aici iarăşi indecizie, pentru că sunt foarte multe nuanţe, majoritatea foarte atrăgătoare. Am ales, ghiciţi ce, tot roz, Fabulous! O nuanţă mai închisă, dar foarte frumoasă. Abia aştept să văd cum se prezintă pe unghii şi, bineînţeles, va urma şi un NOTD.
  •  Campania următoare se va lasa o nouă gamă de creme de faţă Solutions; de fapt, este vorba de o gamă mai veche, îmbunătăţită. Se numeşte Balanced+matte şi este potrivită pentru tenul mixt/gras, categorie în care se încadrează şi pielea mea. Aşa că mi-am comandat mostre şi, dacă se potrivesc tenului meu, voi cumpăra şi produsele full size.
  •  Cele care sunteţi cliente Avon de mult timp probabil ştiţi că au mai avut într-un timp deodorante On Duty, apoi au dispărut. Ei bine, acum s-au relansat şi promit să protejeze împotriva transpiraţiei şi a mirosurilor neplăcute. Mi-am comandat unul spray, în varianta Invisible protection şi sunt foarte curioasă cum este.
  • Ultimul produs este un set de bijuterii, pe care l-am achiziţionat la preţ special pentru că am îndeplinit anumite criterii de comandă. Este primăvăratic şi deja mi-l imaginez alături de o ţinută diafană, în culori calde.

  •  Şi ultimul produs este un parfum lansat destul de recent, Avon Instinct. L-am comandat pentru iubitul meu fără să ştim cum miroase, dar am făcut o alegere bună pentru că este o aromă irezistibilă la graniţa dintre un parfum elegant şi unul fresh. Nu ştiu exact cum să-l descriu, ştiu doar că ne place!

    Aşa arată comanda mea. Abia aştept să mă pun pe testat şi să vă spun şi vouă despre aceste produse mai pe larg. Despre ce v-ar plăcea să citiţi prima oară? Aştept răspunsurile voastre!

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!