miercuri, 28 mai 2014

NOTD Gel Finish Avon Fabulous

   Hello girls!

   În campania aceasta Avon a lansat noile lacuri de unghii Gel Finish, care promit să ofere strălucire şi un aspect de unghii aplicate cu gel. Bineînţeles că nu m-am putut abţine şi mi-am comandat şi eu o ojă din această colecţie, mai ales că preţul nu este deloc mare (11 lei). 
   Am ales nuanţa Fabulous, care este un roz închis care îmi inspiră energie şi este foarte potrivit pentru vară. Şi, după cum v-am promis, azi este timpul să îmi vedeţi şi voi manichiura!







   Primele trei poze sunt făcute la lumină artificială, iar restul la lumina naturală. Se observă faptul că oja luceşte frumos, chiar seamănă cu un strat de gel. Nuanţa îmi place la nebunie, deşi am impresia că oricâte poze aş face, nu pot surprinde cu adevărat frumuseţea ei!
   Cât despre rezistenţă, nu pot să mă pronunţ încă. Tot ce pot să vă spun este că o port pe unghii de două zile şi nu a sărit deloc. Tind să cred că va rezista destul de mult, dar revin cu informaţii, cel mai probabil la următorul Pics of the week.

   Cum vi se pare lacul de unghii Gel Finish? Vă tentează să îl încercaţi?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!