luni, 12 mai 2014

Pics of the week [60]

   Hello girls!

   Îmi pare rău că în ultimul timp am cam dispărut din peisaj, dar am avut nişte zile mai pline şi nu am avut timp să scriu pe blog, deşi am câteva articole în cap. Din păcate, nici poze nu prea am, dar sper să vă placă măcar cele câteva pe care vi le voi prezenta.
   În zilele ce urmează vă aştept pe blog cu favoritul lunii aprilie (cu întârziere, ce e drept) şi cu alte postări interesante. Now, enjoy the pictures!

 Prima poză este tocmai de joi, când a fost soare şi frumos afară, iar noi aveam diverse lucruri de pregătit pentru facultate, aşa că ne-am gândit să ieşim în parc şi să lucrăm acolo.

Şi pentru că recent deschisul Salad Box era în apropiere, când ni s-a făcut foame am dat o fugă până acolo.

Sâmbătă, după o zi istovitoare, a trebuit să facem cumpărături la Carrefour şi, drept răsfăţ, iubitul meu a cumpărat două îngheţate Magnum absolut delicioase: Marc de Champagne şi Double Chocolate. Erau la reducere (poate mai sunt, deci profitaţi).

Deal of the week: tot în Carrefour, două geluri de duş (identice) Elmiplant (au şi noua gamă Senses Touch) costa aprox. 13 lei. Eu am ales varianta gel-cremă cu miere şi bumbac şi miroase divin!

   Cam atât cu săptămâna trecută. Azi e luni şi eu vreau să îmi reînnoiesc abonamentul la sală. Mi-e atât de dor să fac mişcare, după aceasta mică pauză... 
   Voi ce aţi mai făcut în zilele ce au trecut?

Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!