vineri, 7 noiembrie 2014

Review: Cremă hidratantă pentru ten normal sau mixt Anew Nutri-Advance

   Bună seara fetelor!

   V-am spus acum ceva timp că am găsit, în sfârşit, o cremă de faţă care să îmi satisfacă tenul capricios. Acum a venit timpul să vă dezvălui despre ce produs e vorba şi să vă dau câteva detalii despre el.
   Am aflat despre crema de faţă Anew Nutri-Advance înainte să se lanseze în broşură, pentru că noi, reprezentanţii, avem acces la produsele noi cu o campanie înainte de lansarea lor. Astfel, am decis să îmi cumpăr varianta pentru ten normal sau mixt.

   Vă spun de la început ce m-a atras la această cremă: faptul că promitea să hidrateze foarte bine pielea, având o formulă bazată pe acizi graşi Omega 3, 6 şi 9. Apariţia sezonului rece a făcut ca tenul meu să fie destul de uscat pe alocuri şi să aibă nevoie de un produs care să hrănească foarte bine pielea.


   Crema reuşeşte să creeze acel echilibru de care tenul meu are nevoie: hidratează foarte bine, fără să lase pielea uleioasă. Prin urmare, pomeţii mei (până acum uscaţi) sunt perfect hidrataţi, iar în zona T situaţia este sub control, în sensul că pielea se menţine destul de mată. Îmi place textura lejeră şi felul în care arată pielea mea atât dimineaţa, cât şi în timpul zilei (o folosesc atât pentru zi cât şi pentru noapte). Are un parfum discret, foarte plăcut şi se absoarbe rapid în piele.

   Nu mă aşteptam să mă înţeleg atât de bine cu o cremă de la Avon. Cu gamele Solutions am mai avut tangenţe şi am avut atât produse care m-au mulţumit, cât şi care m-au dezamăgit, dar de la Anew nu am mai folosit nimic. Aceasta este printre singurele creme de la Anew care se adresează tuturor vârstelor. Este disponibilă, de asemenea, şi în varianta pentru ten uscat şi foarte uscat.

   Dacă vă atrage Crema Anew Nutri-Advance, trebuie să ştiţi că mai aveţi timp să o comandaţi în Campania 15 la preţul de 35 lei. De asemenea, veţi primi cadou şi Mascara SuperShock Blackest Black.

   Voi aţi folosit vreuna din aceste creme? Ce părere aveţi de ele?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!