duminică, 28 decembrie 2014

Christmas Stories

  Crăciunul acesta a fost minunat!
   
   ...şi în timp ce scriu aceste rânduri zâmbesc din toată inima pentru că ştiu cât sunt de norocoasă că a fost aşa. 

   Miros de brad, de cozonaci, luminiţe, linişte, iubire, oameni dragi şi căldură sufletească... Cum să nu iubeşti Crăciunul?

   Zilele acestea am văzut multe postări pe Facebook prin care lumea se plângea că nu mai simte magia Sarbătorilor, că nu mai e nici Crăciunul ce a fost odata şi aşa mai departe. Ei bine, eu nu împărtăşesc deloc aceste opinii. Vă spun şi de ce: de-a lungul anilor pe măsură ce am crescut mi-am dat seama că noi suntem cei care definim Crăciunul. Semnificaţia sărbătorii, adică Naşterea Domnului, este aceeaşi, dar noi suntem cei care alegem cum să ne bucurăm de acest eveniment sfânt. Eu aşa simt, iar pentru mine Crăciunul e magic, iar asta nu are legătură cu numărul de cadouri, ci cu bunătatea, cu iubirea care stă la baza lor. 











   Sper ca ati avut parte de un Crăciun exact asa cum v-ati dorit!

Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!