marți, 9 decembrie 2014

Favoritele toamnei - machiaj

   Hey girls!

   Poate aţi observat în ultima vreme că nu am mai postat favoritele în fiecare lună pentru că am considerat că nu are rost să vă arăt un produs - două, aşa că am decis să postez mai rar, o dată la două-trei luni.
   Astăzi am să vă arăt care sunt produsele de machiaj pe care le-am descoperit toamna aceasta şi care m-au vrăjit în aşa măsură încât le-am folosit foarte des. În zilele ce urmează veţi putea citi şi despre favoritele din categoria îngrijirea corpului.

 
   Eu zic să începem cronologic, în ordinea apariţiei produselor în trusa mea de machiaj,

   Chiar pe la începutul lunii septembrie a intrat în colecţia mea Mascara Big&Daring de la Avon. Îmi place mult pentru că oferă volum genelor, fără să le lipească, iar textura este foarte rezistentă. Forma arcuită a periuţei mă ajută să obţin efectul dorit asupra genelor.

   Tot în aceeaşi perioadă au apărut şi rujurile Ultra Color Bold, aşa că mi-am cumpărat trei nuanţe, pe care le puteţi vedea mai bine aici. Îmi plac aceste rujuri pentru că pigmentul este cu adevărat "bold", rezistă bine pe buze şi se potrivesc perfect anotimpului rece.

   Acum să vă arăt şi o poză în care am purtat mascara şi unul din rujurile prezentate mai sus:


      
   Să trecem mai departe! Pe la începutul lui octombrie am câştigat la un concurs Cosmopolitan paleta The return of Sexy de la Too Faced, care conţine şi un Shadow Insurance Primer în versiune mini. Ador această paletă, pur şi simplu nuanţele mi se potrivesc şi împreună crează look-uri de invidiat. Nu am fost niciodată adepta machiajului cu mai mult de două nuanţe de fard, dar odată cu paleta asta am învăţat să combin mai multe nuanţe în funcţie de ocazia pentru care mă machiez. Am menţionat că are şi câteva cartonaşe cu idei de machiaj şi instrucţiuni de aplicare? Pe mine acestea m-au ajutat foarte mult. 
   Primer-ul este şi el absolut genial! Fardurile chiar rezistă ore întregi fără să se strângă în pliuri sau să se estompeze. Este primul meu contact cu produsele de makeup mai "serioase" şi pot să spun că înţeleg de ce costă atât de mult.
   Din păcate niciodată nu am făcut poze special la machiaj, dar vă arăt nişte poze unde eram machiată cu această paletă.



  
   Şi acum să trecem la ultimul produs favorit, Kit-ul pentru conturarea sprâncenelor de la Avon. Mi-a luat ceva timp până am ajuns la aspectul pe care îl doream: ba aplicam prea mult fard, ba prea puţin. Important este că acum sprâncenele mele nu mai sunt invizibile, ci au un aspect drăguţ, natural. Se vede şi în ultima poză de mai sus, şi în următoarele:





   Acestea sunt produsele de machiaj pe care le-am folosit cu precădere în ultimele luni. Printre ele ar fi trebuit să se afle şi CC Cream-ul de la Elmiplant, dar v-am mai vorbit despre el, deci nu avea rost.
   Aţi folosit vreunul din aceste produse? Ce părere aveţi despre ele?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!