miercuri, 21 ianuarie 2015

Random Stories

   Bună seara dragii mei!

   Azi a fost zi de examen, şi cum dimineţile cu examen sunt foarte obositoare, îmi permit să lenevesc toată ziua după ce "isprava" s-a încheiat. De fapt, mi-am cam permis să lenevesc şi în unele zile dinainte; ca de exemplu ieri!
  Să vă spun ceva: nu că aş avea eu foarte multe sesiuni de examene la activ, dar am observat că oricât de mult m-aş cufunda în studiu, la un moment dat simt nevoia să mă deconectez. Niciodată nu am reuşit să stau o zi întreagă în casă cu capul în cărţi; mereu am căutat câte un moment în care să mă relaxez, să fac ce îmi place.


   Aşa că ieri am găsit modalitatea ideală de a mă relaxa aşa, pre-examen, şi am mers cu Alex la Ceai et caetera, o ceainărie din Braşov. Ce pot să vă spun, dacă aveţi drum prin Braşov merită să o vizitaţi. E genul de loc în care îţi vine să te întinzi pe canapea (sau pe perne, pe jos) şi să uiţi de tine în aroma plăcută a ceaiului care ţi s-a pregătit. Asta am făcut şi noi, uitând pentru o oră - două de stres şi examene. Chiar ne-am zis la ieşire, când am văzut că afară se cam întunecase, că nici nu am simţit cum trece timpul...

   Vă las cu câteva poze:





   Îmi pare rău că nu am reuşit să fac mai multe poze cu ţinuta, dar după cum v-am spus, deja se întunecase şi nu s-ar mai fi văzut prea bine. 
   
   Care este modalitatea voastră de a face faţă stresului? Cum vă relaxaţi în perioadele încărcate?

Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!