miercuri, 9 ianuarie 2013

Feelings

   Unele sentimente sunt pur şi simplu imposibil de descris!

   Am avut parte de multe asemenea în ultimele zile. Primul sentiment a fost bucuria de a reîncepe lecţiile de conducere, după o pauză de două săptămâni. Îmi place să conduc, şi mă bucur că momentul examenului pentru obţinerea permisului e tot mai aproape cu fiecare şedinţă de conducere.
   Bucuria de a returna proprietarului un obiect găsit, surprinderea din ochii acestuia, care nu şi-ar fi imaginat că cineva chiar îi va da acel obiect înapoi.
   Bucuria de a afla că iubitul meu a obţinut un job profitabil, la care nu ne-am fi aşteptat nici unul dintre noi.
   Bucuria de a face o "primă" comandă la Avon, cu speranţa că anul acesta va fi unul plin de succese.

   Bucuria de a exista, de a avea alături oameni minunaţi, prieteni deosebiţi şi atâtea lucruri interesante de făcut şi locuri extraordinare de descoperit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Feel free to give me feedback!