sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Review produse Avon

   Am decis să fac un review al ultimelor produse pe care le-am comandat de la Avon. Voi începe cu părţile bune:

Rujul Shine Attract, nuanta Wrapped in Raisin este unul din cele mai bune rujuri pe care le-am folosit! Este un rosu-roz destul de discret, care se potriveşte perfect unui machiaj de zi, dar şi unuia de seară (dacă ochii sunt mai bine accentuaţi). Textura este interesantă, fiind un nucleu de culoare înconjurat de un gel hidratant, având totodată şi o aromă plăcută. Drept rezultat: buzele sunt moi si hidratate, iar culoarea se menţine destul de mult timp.






   Un alt produs care mi-a plăcut (şi care chiar m-a uimit) este Rujul Kiss'n'Go de la Color Trend, nuanţa Passion. Culoarea este un roz spre roşu puternic, textura este cremoasă, nu usucă buzele. Mi-a plăcut încă de la prima aplicare pentru că nuanţa este intensă (nu se vede foarte bine în poză), deşi m-aş fi aşteptat să fie un rozaliu şters, am avut o surpriză, pentru că era exact culoarea pe care o doream. Rezistă uimitor de mult pe buze (spun asta pentru ca vechea gamă Color Trend m-a dezamăgit în materie de rujuri). Preţul este accesibil, calitatea este foarte bună. În concluzie, un produs excelent!

 

   Cel de-al treilea produs-minune este Crema pentru faţă, mâini şi corp de la Avon Care! Până acum ceva vreme obişnuiam să evit gama Avon Care în ceea ce priveşte loţiunile de corp. Nu ştiu exact de ce, probabil pentru că nu prea aveam comenzi din ele, nu ştiam cum sunt. Foloseam mai mult loţiuni de la Naturals. Dar am avut noroc cu o clientă care a comandat această cremă şi mi-a permis să o încerc pe mâini. A fost "dragoste la prima vedere" dacă se poate spune aşa. Are un miros foarte plăcut, o textură uşoară, care intră repede în piele, fiind şi foarte hidratantă. Am decis să o cumpăr în campania 17, în ediţia de Crăciun (doar ambalajul diferă) şi o folosesc în fiecare seară după duş pe corp şi mâini. Ca şi gramaj, are 400 ml, iar preţul este mai mult decât convenabil! Eu am dat doar 13,99 lei de Crăciun, dar în mod normal e undeva la 15 -16 lei.


   Un produs care chiar m-a uimit şi pe care îl folosesc de prin aprilie este Tratamentul împotriva vergeturilor de la Solutions. Aceste dungi enervante îmi dau bătăi de cap de ceva vreme şi m-am gândit că nu am nimic de pierdut dacă încerc şi acest tratament, deşi nu aveam prea mari speranţe că va funcţiona. După aprox. o lună de folosire în fiecare seară am avut o surpriză foarte plăcută. Am observat că vergeturile s-au mai atenuat (nu mai erau atât de adânci), iar liniile fine care ameninţau să se transforme în vergeturi au dispărut de tot. În plus, folosirea acestui tratament a ajutat şi la prevenirea apariţiei altora, aşa că îl folosesc în continuare, pentru că aceste linii inestetice se estompează tot mai mult (sunt convinsă ca nu vor dispărea de tot, nu cred că vreo cremă poate face asta). Îl recomand cu căldură, mie mi-a prins foarte bine, ştiu că totul depinde de pielea fiecăreia dintre noi, dar totuşi îl consider un produs foarte bun!


   Printre produsele pe care le folosesc constant se află şi Tratamentul leave-in 360 rescue de la Advance Techniques. Eu folosesc destul de des placa de păr, ceea ce face ca părul meu să aibă nevoie de îngrijire suplimentară pe lângă şampon şi balsam. Acest tratament este perfect pentru părul meu. De la prima aplicare m-am simţit ca şi cum mi-ar fi "învelit" părul într-o peliculă protectoare, fără să îl încarce. Eu am părul destul de gras, la 2-3 zile trebuie să îl spăl şi trebuie să am grijă ce produse folosesc. Acest tratament nu îngraşă părul (păţesc acest lucru dacă folosesc ulei de păr) şi folosindu-l la fiecare spălare îmi menţin părul sănătos pentru mai mult timp. Placa îl deteriorează oricum, dar nu atât de mult şi atât de repede ca atunci când nu îl foloseam.


  Cam atât deocamdată. Voi reveni curând şi cu un review al produselor care nu prea mi-au placut de la Avon, căci există şi din acelea. :D
  Pupici!

7 comentarii:

  1. Arata super dragut rujurile :)
    Nu mi-am mai luat produse Avon de nu stiu cand, iar acum vreau un creion Sueprshock si nu stiu unde sa il gasesc (standuri, ca nu am niciun reprezentat prin preajma).
    Oricum, au unele produse foarte bune, insa multe sunt mediocre.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu as putea sa te ajut cu acel creion. Sunt reprezentant. Dar depinde de unde esti, probabil ar trebui sa ti-l trimit prin posta. Eu sunt din Brasov. Daca totusi ai vrea, anunta-ma :)

      Ștergere
  2. Lovely lipstick <3

    www.destendenciosa.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Am si eu rujul Shine Attract si o adoooor :x Super postare :*

    RăspundețiȘtergere
  4. pana acum evitam rujurile de la Color Trend deoarece mi separeau prea ieftine sa faca ceva, dra acum sigur imi voi cumpara unu,la fel si crema anti-vergeturi :) te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi plac rujurile din gama Color Trend si mi se par mult mai bune decat vechea formula. Sunt curioasa cum sunt noile rujuri Ultra Color, abia astept sa le primesc. Le-ai incercat?

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!