luni, 14 ianuarie 2013

Review negativ produse Avon

Am promis un review al produselor care nu mi-au plăcut de la Avon.


   Primul produs care m-a dezamăgit este Tratamentul leave-in cu ulei de argan. Este mai mult un ulei decât un tratament (eu înţeleg prin tratament un fel de balsam mai puţin dens, dar poate am o viziune greşită), care mie îmi cam îngraşă părul. Trebuie să aplic o cantitate foarte mică pentru a nu îmi încărca părul şi dat fiind faptul că vârfurile mele (şi nu numai) sunt destul de uscate din cauza plăcii, această cantitate nu este suficientă pentru părul meu. În plus, nu am observat niciun efect. Nu mă aştept de la un produs cosmetic să îmi repare părul instantaneu, dar mă aştept să încetinească/întârzie măcar puţin procesul de despicare a vârfurilor, gândindu-ne că l-am folosit destul de mult timp. Asta e, poate nu e potrivit pentru părul meu. Altora e posibil să le placa; eu oricum nu-l voi mai comanda.



  O altă dezamăgire este Crema de zi SPF 15 Winter de la Solutions. Pe timp de vară folosesc creme pentru tenul mixt, cu texturi uşoare, care matifiază tenul. Iarna, în schimb, tenul meu se usucă şi am nevoie de o cremă mai grasă. M-am gândit să îmi cumpăr cele două creme de zi şi noapte din gama Winter. Mare greşeală!!! Crema de noapte e foarte ok, hidratează în profunzime, intră repede în piele. Cea de zi însă e un eşec total. Are o textura uleioasă, o culoare rozalie, iar în momentul când o aplic, tenul meu capătă instantaneu un luciu inestetic, iar la suprafaţa pielii rămâne o peliculă grasă. Efectiv mă simt ca şi cum m-aş fi dat cu margarină pe faţă. Nu mi se potriveşte deloc şi mi se pare că nici nu hidratează corespunzător (am mai mereu pomeţii uscaţi). Am renunţat complet la ea şi nu o recomand nimănui!





  Cel de-al treilea produs care mi-a înşelat aşteptările este Crema de corp cu unt de shea şi trufe de ciocolată, Planet Spa. Am cumpărat-o pentru că m-a dat gata aroma ei delicioasă de ciocolată. Crema are o textură destul de uşoară, dar problema ei (după părerea mea) e că după ce intră în piele lasă la suprafaţă o peliculă lipicioasă, care rămâne uneori până dimineaţa. Nu suport să îmi rămână pielea lipicioasă după ce folosesc cremă de corp. Ca şi nivel de hidratare e foarte ok, iar aroma se păstrează pe piele. Singura problemă e aceasta menţionată. Nu e chiar un produs eşuat; pentru mine e undeva la mijloc.



   Închei lista cu un rimel care, la fel ca şi crema de corp, nu e chiar jalnic, e mai mult mediocru. Mascara Super Drama. Prima aplicare: gene lipite între ele în cel mai inestetic mod posibil. Am zis că poate nu mă pricep eu să "lucrez" cu peria aceea şi astfel am mai încercat să "ajustez" câte ceva. Le-am mai despărţit puţin, dar efectul a rămas acelaşi. Nici nu se poate compara cu SuperShock, rimelul meu preferat de la Avon, care separă genele şi le oferă super volum. Nu i-am mai făcut poză pentru că arată la fel ca şi în broşură.
   Cam atât cu produsele nereuşite. Voi ce aţi încercat şi nu v-a plăcut?  Vreau să vă aud!

Pupici!

3 comentarii:

  1. de uleiul de par cu argan si eu am fost nemultumita, exact ca si la tine mi se ingrasa parul, de rimelul drama vreaus a iti spun ca sunt extrem de multumita, l-am cumparat atunci cand a aparut si probabil am prins un lot mai bun. crema cu trufe nu am incercato inca iar de restul nu ma pot pronunta deoarece nu le-am folosit.
    ca rimel mi se pare mult mai bun super sock max, iar ca tratament acel ulei pentru varfuri despicate, nu imi ingrasa parul si chiar functioneaza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Recunosc faptul ca nu an avut prea multa rabdare cand am aplicat rimelul. O sa il mai folosesc si o sa incerc sa "lucrez" mai bine cu periuta.
      Imi place si mie SuperShock Max. Tratamentul pentru varfuri despicate mi s-a parut si mie mai bun decat acesta cu argan. Avem gusturi asemanatoare :)

      Ștergere
  2. Eu sunt foarte multumita de crema de corp!:) La mine intra bine in piele,nu ramana lipicioasa,nu stiu de ce:)

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!