miercuri, 23 ianuarie 2013

My first Giveaway

   Am tot văzut pe bloguri ideea de Giveaway, am participat la aşa ceva, dar niciodată n-am organizat unul. Aşa că a venit momentul să ofer şi eu câteva produse noi de la Avon pe care le am acasă.


   Aşa că premiul constă în: (îmi cer scuze pentru calitatea pozelor, nu sunt chiar reuşite)
  • Spumă de curăţare a feţei Complete Balance de la Solutions



  •  Mascara SuperFull nuanţa Black



  • Cremă de mâini cu lăptişor de matcă Avon Care

    •  Geantă de cosmetice Sonia


   Regulile sunt simple: Trebuie să urmăriţi acest blog (căsuţa din dreapta - Persoane interesate) şi să scrieţi un comentariu la această postare în care să menţionaţi numele cu care urmăriţi blogul şi răspunsul la întrebarea: Care sunt produsele de îngrijire pe care le foloseşti ca şi "rutină" zilnică?

   Sper să vă înscrieţi cât mai multe... Vă puteţi înscrie până in 30 ianuarie ora 22:00. Câştigătoarea va fi desemnată în data de 31 ianuarie prin random.org



7 comentarii:

  1. Te urmaresc cu numele de Ada iar produsele de ingrijire care nu lipsesc din rutina mea zilnica sunt : laptele demachiant de la Nuxe si crema organica de la Soap Mill.

    RăspundețiȘtergere
  2. Te urmaresc cu numele de Eva .
    Rutina mea este una destul de simpla ,dimineata ma spal cu gelul de curatare de la Bioten pentru ten normal/mixt iar apoi aplic o crema hidratanta de la Farmec.Seara folosesc un demachiat bifazic de la Yves Rocher , o crema de fata de la Nivea si o crema de corp de la Balea.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bunaaaa! Te urmaresc cu numele: Papp Erzsebet.
    Produsele de ingrijire care folosesc zilnic: Lotiune tonica de la Yves Rocher, lotiune curatare de la Avon, crema de zii hidratanta de la Nivea. Ms mult pentru acest giveaway. Desi nu am castigat niciodata sper ca o sa am noroc. :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Produsele pe care le folosesc in rutina mea zilnica sunt demachiantul ,crema de fata si corp .Incerc sa cumpar produse cat mai naturale si la un pret accesibil .
    Te urmaresc cu numele de Dana.

    RăspundețiȘtergere
  5. Rutina mea zilnica cuprinde 4 pasi: curatare,exfoliere,tonifiere si hidratare.Ma spal bine pe fata cu o solutie de curatat usoara,apoi o exfoliere de cateva ori pe saptamana, apoi lotiunea tonica care
    elimina resturile de machiaj, impuritatile si celulele moarte, purifiind pielea iar ultimul pas este sa aplic o crema hidratanta.
    Gfc : Bella

    RăspundețiȘtergere
  6. Cei trei pasi obligatorii in rutina mea zilnica de ingrijire a pielii sunt :demachiere,tonifiere,hidratare.Pentru demachiere folosesc laptele demachiant de la L'Oreal, aplic o lotiune tonica de la Elmiplant iar pentru hidratare folosesc o crema de la Nivea.

    RăspundețiȘtergere
  7. Te urmaresc cu numele de Beculet , iar produsele de ingrijire pe care le folosesc ca si rutina zilnica sunt : dimineata si seara ma spal cu apa calduta si un gelul spumant Bioderma Sensibio, apoi aplic o lotiune tonica si la sfarsit o crema hidratanta de la Ivatherm.

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!