duminică, 3 februarie 2013

Lovely nails with Yves Rocher

   Am primit de curând două produse pentru unghii de la Yves Rocher, pe care am ajuns sa le ador!

   Primul dintre ele este Lacul de unghii "Luminozitate şi Netezire" care este o bază perfectă pentru o manichiură impecabilă. Poate fi folosită şi ca atare, oferă unghiilor un alb natural şi un aspect uniform (mă refer la netezire).


   Al doilea produs este Oja pentru strălucire, un top coat. Cel mai interesant aspect este faptul că are o pensulă dublă, ceea ce face ca o singură aplicare să acopere toată unghia. Oferă strălucire acelor lacuri de unghii care sunt deficitare la acest capitol şi  prelungeşte rezitenţa acestora.


   Sunt foarte mulţumită de ele, am căutat să aflu cât costă, să ştiu pe viitor.

  • Lac de unghii "Luminozitate şi Netezire" , 10 ml - preţ 39 lei (acum este la oferta pe site cu 29 lei)
  • Ojă Strălucire, 5,5 ml - preţ 25 lei (de asemenea la ofertă cu 19 lei)

   Aţi mai folosit produse pentru unghii de la Yves Rocher? Cum vi s-au părut?

Pupici!

Un comentariu:

  1. Si eu le am, le-am primit cadou la o comanda.Cel pt stralucire nu l-am prea folosit dar pe celalalt in ador.Mi-a netezit unghiile, aveam valuri:) pe unghiile de la degetul aratator dar acum au disparut!

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!