luni, 18 februarie 2013

Shopping la DM

   Deşi există 3 magazine DM în Braşov, foarte rar intru în ele. Nu am fost niciodată curioasă să analizez produsele, preţurile lor etc. Acum câteva zile, o postare de pe blogul lui Meg (From Meg With Love ) m-a făcut curioasă să intru şi să studiez puţin produsele din acest magazin.
   Aşa că astăzi am mers frumuşel la cel mai apropiat DM să cumpăr un gel de duş pentru cineva. Evident nu m-am putut limita la atât şi mi-am cumpărat şi eu ceva. Produsele sunt următoarele:





   Nu sunt foarte multe produse (buget limitat); au fost multe altele care mi-au făcut cu ochiul, dar am rezistat tentaţiei, cu promisiunea solemnă că mă voi întoarce după ele!

   Şi acum despre produsele din imagine:

  Primul este un gel de dus Balea Young Magie Dulce care miroase divin (a prăjituri cu fructe). Ştiu că unele persoane nu agreează mirosuri aşa dulci, dar eu le ador, aşa că nici n-am stat pe gânduri, ţinând cont şi de preţ (5,5 lei flacon de 250 ml). Sper să nu mă dezamăgească.

   Numărul doi este un balsam de buze Balea  Juicy Orange. Ceea ce este uimitor la acest produs (lucru pe care l-am descoperit abia acasă) este faptul că recipientul este plin! Cele mai multe produse în astfel de ambalaje pe care le-am folosit (balsam de buze, fard, cremă) nu sunt umplute până sus. Acesta, în schimb, este! Pe lângă asta, mirosul este puternic în cutiuţă, dar se mai estompează când balsamul ajunge pe buze. L-am folosit astăzi. Pot spune despre el că formează o peliculă protectoare la nivelul buzelor, care îmi place. Nu ştiu ce să spun la capitolul hidratare încă, dar nu îmi pare rău că l-am cumpărat! Preţ 5,6 lei - 10g.





   Ultimul este gelul de duş cumpărat pentru cineva, Balea Queen of the night. Şi acesta miroase foarte bine şi se observă în el particule, probabil puţin abrazive. Pare o alegere foarte bună, pe viitor îl voi cumpăra şi pentru mine. Preţ: 6 lei - 250 ml.

   Ceea ce mi-a mai atras atenţia au fost loţiuni de corp de la Balea Young şi un Unt de corp din gama I love... Mi-am promis că le voi avea cât de curând!

   Voi ce aţi mai cumparat de la DM şi v-a plăcut? 
Pupici!


2 comentarii:

  1. Produsele marca DM sunt foarte accesibile ca pret,iar eu ce am incercat pana acum sunt niste benzi pentru curatarea porilor care sunt foarte bune:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu am balsamul de buze si imi place la nebunie :) Il folosesc mai ales seara.

    RăspundețiȘtergere

Feel free to give me feedback!